![]() |
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik heb even, naar goede gewoonte, de algemene foto's van de rally in een aparte fotothread gezet.
![]() Dus hier enkel foto's met evt. een linkje naar een site. We zijn er al vroeg bij dit jaar. ![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb mijn Canon 350D pas sinds dinsdag. Dit is dus mijn eerste poging. Voorlopig enkel met kitlens. Zaterdag terug voor meer foto's!
![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Pegasus; 03-11-2006 at 10:56. |
|
|||
|
|||
Al een mooi begin, en het beste moet nog komen !
|
|
||||
|
||||
Even nog mijn foto's van gisteren erbij zetten. Als opwarmertje voor morgen.
De 207 S20000 - mooi karretje en lijkt toch behoorlijk aggressief te besturen. ![]() ![]() Bruno Thiry in de BSA 307 WRC, van wat ik gisteren gezien heb, lijkt Thiry me de te kloppen man. Als hij nog kan groeien in de wedstrijd en de 307 laat hem niet in de steek, dan denk ik dat ze allemaal hun schoenen gaan mogen beginnen uitkuisen... ![]() ![]() ![]() Last edited by Guido; 04-11-2006 at 01:22. |
|
||||
|
||||
Van Parijs bij de 2de passage. Hij ging toen al heel snel. Deze foto als klein tribute-je om hem vanharte beterschap te wensen.
![]() Schmelcher begint langzaam maar zeker naar een bepaald niveautje te groeien in de Porsche. ![]() Bob aan het werk ![]() Deferm reed of zijn leven ervan af hing. ![]() Good old Beemer, altijd wel te vinden voor een brede schuiver "Going Sideways". ![]() Sfeerbeeldje nog van de start. ![]() Veel plezier morgen aan iedereen die er naartoe gaat. Houd ze allemaal op de baan en bespaar ze van enige mechanische pech, zodat er zondag nog genoeg rijden om te fotograferen. Tot dan! ps. Ondertussen zelf nog proberen van enkele modelbouwprijsjes weg te kapen morgen. ![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Fantastische Condroz-dag gehad!
Eerste foto's; nog ver van wat het moet zijn; veel werk aan de winkel met mijn nieuwe camera... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Foto's van gisteren online op m'n site
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Zaterdag ben ik ook geweest. Een kleine impressie:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
ook zaterdag natuurlijk ter plaatse geweest (tot ik hoogdringend naar de rittensport in begijnendijk moest)
*** ALLE ANDERE PICS HIER TE BEKIJKEN *** ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Ook mijn foto's staan online.
Alvast een teaserke. Album Condroz Site algemeen Reacties wellekome. Hans. |
![]() |