![]() |
|
|
||||
|
||||
Sinds enkele uren staat ook op BTSpictures.be een foto selectie online van de Condroz rally.
hier alvast enkele theasers: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() More @ BTSpictures.be Last edited by Mr.Dallara; 08-11-2006 at 00:24. |
|
||||
|
||||
Mijn fotokes van de rally staan ook online via deze link:
http://www.born2race.be/media/main.p...Id=7&g2_page=2 De teasers: Greetz |
|
||||
|
||||
Hier zijn enkele van mijn foto's. Het is de eerste keer dat ik fotografeer tijdens een rally!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Op: http://gregsracingpics.blogspot.com/ kan je nog meer foto's vinden! Wat denken jullie voor een eerste keer foto's van een rally? Zijn er nog dingen waar ik volgende keer op moet letten?
|
||||
|
||||
Amai Belle, allemaal toppertjes
![]()
|
||||
|
||||
Mooi Belle. Al zit er wat weinig snelheid in deze fotoreeks.
|
|
||||
|
||||
Idd, omdat ik vooral op punten heb gestaan waar ik vooraanzicht had. Het was op sommige plaatsen ook moeilijk om te pannen door het vele volk en als het wat donker wordt heb ik wat moeite om mijn instellingen daar aan aan te passen. Iemand tips om snelheid te krijgen bij avond/nachtfotos (met een Canon 350D)? Of zou ik een externe flitser moeten overwegen?
Bovendien, op sluitertijd 160 of 200 lukken al wat minder foto's en als je die gasten maar één keer ziet passeren, wil je ze wel goed op foto hebben. ![]() Last edited by Belle; 08-11-2006 at 16:50. |
|
||||
|
||||
Even een kleine selectie van mij er nog bijzetten. Zoals gewoonlijk volgt een overzicht van een 24-tal foto's later nog op de site.
WRC heeft meer ruimte dan de weg nodig (1) ![]() WRC Wazig Snel ![]() WRC heeft meer ruimte dan de weg nodig (2) ![]() Strée ![]() Valavond ![]() Weg accelereren ![]() Veel volk!! ![]() Hoezo veel volk? ![]() Nightlife (1) ![]() Nightlife (2) ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Praaaaaaaaaaaachtige foto! (Hij staat zelfs al op m'n bureaublad te pronken ![]() @ Huudo: ook weer knappe rally foto's zoals we ze van jou gewoon zijn! Foto 1 van Dudu (op zondag) is die bij de 1e passage genomen smorgens? of bij de 2e? Onderstaande foto van Huy by night is ook prachtig! ![]() Last edited by Mr.Dallara; 09-11-2006 at 01:01. |
|
||||
|
||||
Straf! want dan moeten wij wel heel dicht bij mekaar gestaan hebben aan die bocht...
@ Belle: ook zeer knap werk, zeker voor een eerst rally ervaring! |
|
|||
|
|||
@ Mr. Dallara, tnx, altijd fijn dat te lezen.
@ Huudo, foto van Duval 1ste kp zondag, ik schat dat ik een 20 m van je afstond, iets korter bij de bocht. (foto 20, 21 en 22 in mijn album zijn op die plaats genomen) Hèhè, ff bericht aanpassen, Mr. Dallara stond er ook, volgende keer aan de tent afspreken voor een goei pint. Was wel vroeg in de morgen, tent was helaas nog niet open. Hans. Last edited by derHans; 09-11-2006 at 01:41. |
|
||||
|
||||
Dat weet ik niet. De foto's die ik zie van jou op datzelfde punt hebben toch andere toeschouwers op de achtergrond. Zoals derHans al aangeeft, wij stonden daar voor de 1ste kp op zondag.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de complimenten, mannen!
![]() Ik vond het eerlijk gezegd leuker dan circuitfoto's trekken. Door de diversiteit aan settings en zo...en je kunt ietsje creatiever zijn. Huudo, uw foto's zijn echt klasse. Die foto met de Peugeot en het landschap erachter kan ik echt goed appreciëren. En die laatste sfeerfoto! ![]() Tom, toffe snelheidsfotokes tussen! Ook de anderen, echt toffe beelden! Die jumps van Duval zijn toch zo heerlijk om naar te kijken! ![]() |
|
||||
|
||||
Schitterende foto's Huudo!
Welk objectieven gebruiken de 'Paddock-fotografen' zoal? Ik heb vorige week een 350D gekocht en ben op zoek naar een ideaal objectief om dit soort actiefoto's te nemen. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|