![]() |
|
#16
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.race-rally.be/2007/bsl2007/menu_3_1_FR.asp Meestal zal daar dan wel een hoop volk zijn, maar ga een half uurtje voor de officiele starttijd naar je plek. Parkeren valt dan meestal nog mee, zet je wagen alvast klaar om terug weg te rijden. Scheelt je tijd en moeite als je terug weg wil. Een kwartiertje wandelen moet je meestal erbij nemen. Probeer een plekje iets hogerop te vinden, zodat je overzicht op meerdere bochten krijgt. Het is veiliger en die éne haarspeldbocht waar duizend man staat zal wel leuk zijn, maar meestal rijden de piloten daar ook langzamer. Het echte verschil merk je in de vlotte bochtencombi's. Om je te verplaatsen, kan je best een goede wegenkaart meenemen en niet de kortste weg van 1 proef naar een andere rijden. Iedereen doet dat. Beter is wat omweg te maken, je vermijdt file's en opgejaagde "rallyliefhebbers" die absoluut alle kp's willen zien. Veel plezier... |
#17
|
||||
|
||||
wie gaat er zaterdag naar ginder?
wil ook wel gaan
__________________
http://www.skylimitevents.com |
#18
|
|||
|
|||
Wie wil er niet gaan ?
![]() Nee ik ga niet , kga gaan karten in poperinge , karting van shakedown zal ook wel spektakel zijn ![]() |
#19
|
|||
|
|||
Je kan toch onmogelijk alle proeven zien? Welke proeven zijn echt de moeite en moet je zeker gezien hebben?
|
#20
|
|||
|
|||
Ik ben op post zaterdag. Eindelijk Ragnotti nog eens aan het werk zien. Kan bijna niet meer wachten.
![]() |
#21
|
||||
|
||||
Pfffff
![]() ![]() (http://www.weeronline.nl/cgi-bin/cit...5cf5c6879dbe0b) Ik ben zo goed als gepakt voor een dagje koude in Spa én prachtige passages van the good old rally cars... |
#22
|
||||
|
||||
Halfweg wedstrijd staat Duez aan de leiding met de Porsche voor Timmers en Van de Wauwer.
Enkele foto's: http://www.race-rally.be/2007/bsl2007/menu_5_2_FR.asp Wij zijn wegens omstandigheden niet kunnen gaan.
__________________
- http://www.wrcplace.be - |
#23
|
||||
|
||||
Quote:
1. Duez 2. Timmers 3. Munster Bouche, 'Vande' en Snijers werden tijdens een controle op een verbindingsetappe door de Politie betrapt op overdreven snelheid en mochten hun rijbewijs afgeven. Op een weg waar 50 km/u de maximum toegelaten snelheid is, haalden ze alle drie snelheden die boven de 100 km/u lagen... Bijgevolg betekende dit ook het einde van de rally voor hen... |
#24
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
- http://www.wrcplace.be - |
#25
|
||||
|
||||
Klopt, ze staan alle drie in de einduitslag. Maar de einduitslag is gebaseerd op het 'regularity' principe, zijnde: rekening houdend met de tijd EN de strafpunten. Ook al reed je dus maar één RT, dan nog stond je in de einduitslag ![]() In de klasse '70 km/u moyenne' haalden 17 deelnemers de finish/het podium, al staan alle 28 deelnemers geklasseerd. 11 van hen haalden effectief de finish niet, drie van hen (Snijers, Bouche en 'Vande') wegens de gekende reden dus... 'Moyenne'... in feite een lachertje. De heren deelnemers (vvoral in de klasse '70' dan) streden met het mes tussen de tanden, alsof hun leven er van af hing. En om alles netjes volgens het RT principe te laten verlopen werd er net voor de chronometrage wel eventjes halt gehouden, indien nodig, om de opgelegde tijden zoveel mogelijk te respecteren. Het is een kunst op zich: racen op het scherp van de snee (toch in de klasse '70') en dan net voor de 'pointage' op de rem gaan staan ![]() Het was overigens een prachtige belevenis om vele van die oude wagens (en hun rijders) nog eens in actie te zien. Enige kommer en kwel (zoals bij zovele rally's): supporters (zo noemen ze zichzelf toch) die alle veiligheidsmaatregelen aan hun laars lappen en zelf willen bepalen wat al dan niet een verboden zone is. Net als bij de Rally du Condroz 2006 was de publieke opkomst massaal, en waren vele 'supporters' al minstens evenzo brutaal ![]() ![]() |
#26
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou wel eens willen weten wie er voor gaat opdraaien als er eentje van de baan gaat en het publiek induikt. |
#27
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#28
|
||||
|
||||
Quote:
geen ingangsgeld..dus allicht ook geen verzekering. elkeen staat waar die wil.. dus ook zelf verantwoordelijk (we zijn allen oud genoeg) voordeel van het RT principe : racing by night |
#29
|
||||
|
||||
precies niet veel reactie ,ik ben ook geweest,en van die massa volk toch nie veel gezien,heb verschillende specials gedaan
had toch verwacht dat ze wat sneller reden,heb vele van die autos en piloten in de jaren 70 zien rijden op clementine en da is toch wa tegengevallen,rijden op safe nu,en die klasse onder 50 gem dat heeft helemaal nieks meer met rally te maken ,zoals het vroeger was |
#30
|
||||
|
||||
Wat verwacht je dan? Het was een regelmatigsheidsrally dus de laatste seconden moesten ze ook niet zoeken. Waar ik stond kwamen ze wel goed door en ik heb er van genoten.
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|