![]() |
|
|
||||
|
||||
FIA GT 2007: Round 1 - Zhuhai (24-25 maart)
Hier nog even de entry list:
Quote:
Nadat we vorig jaar moesten wachten tot begin mei, heeft Stéphane Ratel de openingsmanche van het Fia GT dit jaar op 24 en 25 maart geplaatst. Het circus van de Fia GT is inmiddels zo goed als aangekomen in Zuhaï, waar de eerste wedstrijd zal verreden worden. Het is de derde keer dat de Fia gt naar China komt. In 2005 won de Aston Martin van Bouchut en in 2004 de Maserati van Salo/ Bertolini. Ondanks de afwezigheid van enkele teams (Rock Media Motors, Edil Cris...) en van de Citation Cup die van start gaat in Silverstone, mogen we mooi startveld verwachten van om en bij de 25 wagens. Ongeveer 15 GT1’s en 8 GT2’s zullen aanwezig zijn in Zuhaï. In GT1 barst de strijd open tussen Maserati, Corvette, Lamborghini en Aston Martin. Wagens die we al zeker in het oog moeten houden zijn de Maserati’s van Playteam en Vitaphone, de Astons van BMS en van JetAlliance Racing, de Corvettes van PK-Carsport/ Phoenix en de Lambo’s van All-Ink. Met de JMB Maserati en de Barwell Aston Martin kan het alle kanten opgaan. De GT2 neemt een rustige start in Zuhaï met slechts 10 wagens. 4 Porsches zullen het opnemen tegen 4 Ferrari’s. Zeker in het begin van het seizoen zal de Ferrari de meerdere zijn van de Porsche maar dat zou nog sterk kunnen veranderen. En tot slot neemt de Gillet Vertigo toch weer deel in G2 met Bas Leinders en Renaud Kuppens. Hopelijk zijn de tijdsverschillen tussen de concurrenten net als het tijdsverschil met België niet te groot… Last edited by Grig-O; 18-03-2007 at 23:01. |
|
|||
|
|||
Tijdsverschil zorgt er voor dat de race hier om 7.30 zondagochtend begint
![]()
|
||||
|
||||
Carsport Holland heeft de livery vrijgegeven van z'n Corvette:
![]() (Fiagt.com - racingworld.be) Last edited by Grig-O; 19-03-2007 at 18:53. |
|
||||
|
||||
[Sarcasme mode on]Wat een opwindende livery[/Sarcasme mode off]
|
|
||||
|
||||
Binnenkort zou er een leesteken verschijnen dat een sarcastische opmerking kan aantonen
![]() En inderdaad, is vooropig maar gewoontjes.. Vooral die originele pijl valt op! ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Het gekke vind ik dat dit de kleuren van de belgische vlag zijn terwijl het toch een Nederlandse entry is.
|
||||
|
||||
Wat een lelijk hok zeg
![]() |
|
||||
|
||||
Zonde ja, ik hoop dat het gaande het seizoen volledig veranderd wordt!
|
||||
|
||||
kun jij er niet weer iets beter van maken, om de jongens wat inspiratie te geven, zoals met GLPK vorig jaar?
![]()
|
||||
|
||||
Goed idee, vorig jaar heeft het toch maar goed geholpen.
![]() |
|
||||
|
||||
Ik zal eens kijken of ik die werkbestanden nog kan vinden
![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Hij staat trouwens aan de verkeerde kant... Voor de rest vind ik het design niet zo slecht... zoals die pijl die doorloopt in het licht...
|
||||
|
||||
dat is dan ook de enige "design"-toets aan de hele livery...
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|