![]() |
|
|
|||
|
|||
ik heb zondag maar 8€ voor de parking betaalt zenne.
|
|
||||
|
||||
Dat is de dagprijs, 15€ is voor een weekend
|
||||
|
||||
€ 10 voor weekend. (hebben wij betaald)
|
||||
|
||||
En waar stond je dan? Was dat op vrijdag of zaterdag?
|
||||
|
||||
Op de parking als je aan de rotonde afslaat naar links. (10 euro voor heel weekend)
|
||||
|
||||
Wij hebben het hele weekend geen cent uitgegeven aan parking, gewoon langs de weg gezet bij de ingang van stavelot. 100m lopen langs de file voor de vip parking en je was binnen!
![]()
|
||||
|
||||
ik heb 15 euro parking en 25 euro voor een tentje betaald!
Is dat even belachelijk veel!
|
||||
|
||||
Ik zit al een tijdje met een vraag.
Hoe gaat het met Walter Lechner Jr? Is die jongen nu eindelijk aan beterschap toe of hoe zit het? Ik hoop hem ooit terug in een Saleen te zien rijden. ![]()
|
||||
|
||||
De website van Walter Lechner is offline... voorspelt niet veel goeds.
![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb toch een aantal uur via RTL kunnen bekijken (helaas zeker ook een half uur bijna uitsluitend pace car situatie).
Reed daar een Porsche mee met reclame op voor De Paddock ? Ik heb precies zoiets gezien op de onderste deurstijl. Voor de rest een boeiende wedstrijd en ik begrijp evenmin dat er zo weinig ruchtbaarheid aan werd gegeven. Jammer dat Maserati niet heeft gewonnen.
|
||||
|
||||
Quote:
The-paddock.net trouwens best dat de Maseratie niet gewonnen heeft! Is volgens mij nog altijd een proto en geen GT.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb gezien dat ze in de eerste zes uren niet echt mee konden met de koplopers. Dit hebben ze (eigenlijk Lamy) weeral goedgemaakt. Mvg... |
|
||||
|
||||
Zo zag ik het toch niet. Volgens mij hebben ze bij Maserati gewoon een andere strategie uitgekiend dan de koplopers. Namelijk rustig opbouwen, materiaal sparen en dan aanvallen. Wat hen ook gelukt is...
|
|
||||
|
||||
Dat ben ik dan niet met je eens
![]() Het had er alle schijn van dat dankzij het veelvuldig inzetten van de pace-car (al dan niet terecht, maar dat hebben we dit jaar in Le Mans ook al eens meegemaakt ![]() Versta mij niet verkeerd, ik ben geen tegenstander van Maserati, Van de Poele of fan van Carsport Holland of Corvette, maar een endurancewedstrijd moet op de baan beslist worden, en regen is nu eenmaal een natuurelement dat bij dergelijke wedstrijden kan voorkomen, net zoals uitschuivers van enkele tenoren. Dit is de tweede 24uurs wedstrijd dit jaar waar ik een licht wrang gevoel aan overhou wat betreft de beslissingen van de koersdirektie. |
|
|||
|
|||
Quote:
bij deze J |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|