![]() |
|
|
||||
|
||||
Hij is niet in het gat gedoken... Hij werd de pas afgesneden...
|
||||
|
||||
Weer mooie plaatjes
![]() |
|
||||
|
||||
Ik ga wijselijk zwijgen.
|
|
|||
|
|||
Je kan 't pas zeker weten als je de beelden ziet.
Het is normaal dat de teamleden voor hun team gaan opkomen. Mvg... |
|
||||
|
||||
Er zijn "zogezegd" geen (officiële) beelden van. Daarom dat ik zeg dat ik wijselijk zwijg.
|
|
|||
|
|||
Ik stond er met m'n neus op toen het gebeurde ... maar 't is misschien ook beter dat ik zwijg.
![]() |
|
||||
|
||||
@ Iceman & Belcargek; wanneer komen jullie foto's online ?
|
|
||||
|
||||
Ik heb geen tijd op foto's te maken tijdens de Race.
|
|
||||
|
||||
Kan je niet een paar cam's zetten ?
Zou achteraf wel leuk zijn als je dan een pitstop wil herzien, of om de beelden online te zetten . ![]() |
|
||||
|
||||
Ge moet ook zulk materiaal hebbe e.
![]() |
|
|||
|
|||
Een kleine bijdrage:
First Motorsport Porsche 997 GT3 gaat zwaar in de remmen. ![]() Belgium Racing gaat driften? ![]() GS Motorsport Viper aan Eau Rouge ![]() De start in beeld ![]() De kampioen in D2, proficiat! ![]() GS Motorsport Porsche uit D2 ![]() Mvg... |
|
||||
|
||||
Zie ik daar nu fonken??
|
|
|||
|
|||
Dat zie je heel goed!
Eerst wou ik deze foto verwijderen omdat hij niet helemaal scherp is. Maar toen viel 't mij ook op en heb ik hem toch maar gehouden ![]() Mvg... |
|
|||
|
|||
Laatste deel Belcar
Eén van de vijf GPR Porsches ![]() Van Loo op snelheid. ![]() De A+ Viper GT3 voor de Porsche GT3 van Penders ![]() Eén van de GPR Porsches met een “klein” vlammetje ![]() ![]() Eén van de First Motorsport Porsches uit D2 ![]() De Thiersen nog steeds niet aande Champagne. ![]() Mvg... Last edited by Thomaske; 04-10-2007 at 21:26. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|