|
|
||||
|
||||
Penders GT3...roze?
Zou er iemand weten of het roze van Tamiya (TS 25) hiervoor kunnen dienen?
Foto's komen van 24u.be J. |
|
||||
|
||||
103 views en niemand die zijn mening kwijt wil...allé da kan toch nie hé...
J. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb geen idee welke kleur TS25 is (vermoedelijk roze, want blauw zal je er wel niet voor willen nemen ) dus kan ik ook niet zeggen of ze geschikt is. Beste manier om erachter te komen is een busje te gaan kopen en uit te proberen op een stukje plastiek (oude body bijvoorbeeld). En zelfs indien er geen echte 100% match is, dan nog is de vraag of dat dat echt een probleem is. Zelfs op de foto's ziet het roze er 2x anders uit... |
|
||||
|
||||
TS 25 is inderdaad "pink" Guido, maar ik dacht er zal wel iemand op het forum zijn die deze wagen in het echt gezien heeft en mss de link naar 'mijn' roze kan leggen. Op foto kan het roze natuurlijk er anders uitzien dan in het echt. Aan de andere kant moet die persoon of personen die hem in het echt hebben gezien ook het "pink" kennen van Tamiya...dat is ook waar.
Zoals jou idee van uitproberen (waarvoor dank Guido) zal ik zeker doen maar ik moet dan nog altijd vergelijken op een foto van internet. Of mss weet er iemand of ik die wagen nog ergens kan bezoeken? Dat zou natuurlijk DE oplossing zijn. J. |
|
||||
|
||||
Hij reed alleen in de 24 uren van Zolder 2006, was niet gespoten in het roze maar helemaal gefolied.
Toevallig zag ik 3 weken geleden hiervan een zeer gedetailleerde miniatuur in de etalage staan van een modelauto winkeltje in Brussel, vlakbij de markt.
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi wel maar er staat een fout op het dak,op 1/18,1/43 allebij het zelfde |
|
||||
|
||||
@ El Torro, zou het een model zijn van Minichamps?
@ Flame, weet je ook welke fout erop staat? J. |
|
||||
|
||||
FLANDRIA RENT
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik was vandaag eens een kijkje gaan nemen in dat nieuwe winkeltje in Hasselt en hij had en alle Tamiya-verf binnen en er stond een die-cast van deze Porsche. Ik heb dan die spuitbus er eens langs gehouden en het roze van die Tamiya-spuitbus was veel lichter dan het roze van die Porsche. Dus is het antwoord nee, maar..... Als je nu een rode (TS-8) onderlaag spuit en daarna dat roze erover, dan wordt je roze al een tint donkerder en kom je al wat meer in de buurt.
|
||||
|
||||
Nismo, bedankt...schitterend idee, ik zal dat eens proberen op een een stuk overschot.
J. |
|
||||
|
||||
Ik was vorige week weer in Brussel maar het hele winkeltje is weg
|
||||
|
||||
Brussel
Quote:
Deze zat vroeger boven Christiaens (nu Bart Smit), maar heeft nu z'n zaak in de Rue de la Montagne. Regards, 555 |
|
||||
|
||||
Het 'pink' op de foto is lichter of dat de wagen in het echt eigenlijk is...
De porsche is zeker 1 a 2 tinten donkerder in het echt. De kit eerst met rood(ts8) spuiten en daarna met roze(ts25) zou ik persoonlijk nooit doen omdat je dan eigenlijk maar 1 laag roze zou mogen spuiten en dat deze dan zeker perfect zou moeten zijn om zeker geen rode 'ghostlines' te krijgen. Misschien proberen om de verf te mengen (pink en rood) om dan te spuiten? GREETZ , FERRARIRULES. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|