![]() |
|
|
||||
|
||||
BMW M1 Revell 1/24
Een nieuw wagentje begonnen, en wat voor één? Iedereen die deze kit gemaakt heeft of eens van dichtbij bekeken heeft weet dat er niks past of klopt aan deze kit.
Dit is de doos... ![]() En hij komt in deze livery... ![]() De decals komen van www.slotbox.de en zijn zonder merk. hopelijk komt dat goed. Dan naar de body, de bumpers zijn aangepast met veel vijl en schuurwerk en zijn al aan de body gelijmd. Na het lijmen bleek dat ze nog niet helemaal overeenstemden met de wielkassen...weer vijlen en schuren. Om een beetje meer detail te hebben heb ik de koel gaten geopend op de capeau en de lichtblokken in open toestand gebracht. Dit was eigenlijk nodig omdat er zal met licht gereden worden. Je kan ook kiezen voor de lichten in de luchtgaten te steken vanonder in de bumper zoals de meesten doen maar ik vind het onecht. ![]() ![]() ![]() ![]() Hoe ik de leds zal afwerken weet ik nog niet, jullie zijn welkom met ideen ![]() J. |
|
||||
|
||||
Weet er iemand hoeveel lichten er in de voorlichten zit, ik vind geen foto's in openstaand toestand?
Ik heb in de achterklep de roostering weggelaten voor gewichtbesparing, sorry geen foto van voor de ingreep. De zijkanten van de spoiler zijn ook heel anders in de kit dan op de echte auto. Ik heb de randen opgevuld met putty om een rondere vorm te krijgen... ![]() Hier kan je de vorm goed zien van de zijkanten van de spoiler. ![]() Hier heb ik ook gezien dat er in de bumpers "nieten' zitten. Zou het kunnen dat het imbus boutjes zijn? Nog deze week vliegt hij in de grondverf om de fouten beter te kunnen corrigeren, want deze zijn er zeker nog. J. |
|
||||
|
||||
![]()
Mooi werk Johan,
Origineel heeft een M1 BMW een enkel licht in het openstaande koplampglas.Onder de bumper heeft hij nog een mistlamp. Veel succes verder met de BMW. Groeten WALTER. BMW ...Kraftbayers! ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb een verkeerde foto gepost, het moest deze zijn...
![]() Hier kan je dus zien hoe de spoiler in werkelijk is. Walter mercie voor de uitleg, ik zal dus ook nog gebruik maken van die mistlamp. J. |
|
||||
|
||||
Waarom zou je die lampen nu openzetten en er lichten (ledjes) instoppen? Hebben ze met de M1 dan ook 's nachts gereden
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat het slotcar-reglement stipuleert dat alle deelnemende wagens voorzien moeten zijn van licht trouwens. Dus zelfs als de echte nooit 's nachts gereden zou hebben, moeten de slotcars nog altijd uitgerust zijn met lichten (want de slotraces worden wél gereden "bij nacht")... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
![]() Maar dat is ![]() |
|
||||
|
||||
Heel juist wat Guy zegt...als we een Endurance rijden zijn er nachtsessies en moeten er lichten in en ook branden. Rijden we een sprintkoers dan moeten de lichten niet branden en moeten er in principe ook geen inzitten. Mijn M1 zal dus voor alletwee de koersen moeten dienen en dus moeten de lichten functioneren.
Inderdaad Guido, de echte DTM's rijden niet met licht dus de onze ook niet. J. |
|
||||
|
||||
En als ik een foto bij nacht post ga je zeggen dat je de auto niet kan herkennen zeker?
![]() Da's waar, maar dat neemt niet weg dat de Audi waar wij mee gereden hebben in het echt nooit 's nachts gekoerst heeft, en in de slotcarrace wel... |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Was een feest : spoilers, wielkasten en .............. schilderwerk. Ik moet dat ding nog ergens hebben , es kijken of ik m kan vinden. |
|
|||
|
|||
Sennake,
Die audi werd ingeschreven in de FISA 2 litre wedstrijd, waarmee we een combinatie doen van de STW wagens, BTCC wagens en de tweeliters die tussen 94 en 98 de 24u van Francorchamps gereden hebben. De openingsendurance hebben we daarvan inderdaad dan ook met nachtsessies gereden, beetje zoals de 24u van Spa dus... G. |
|
|||
|
|||
Voor de rest: knap werk Johansje! Weer eentje om naar uit te kijken!
G. |
|
||||
|
||||
Op deze site staat er een klein fototje van een M1 met de koplampen open. Het is wel een straatversie dus ik ben niet zeker of er een verschil is met de race versie.
http://www.lotusespritworld.com/imag...ing_Oth_05.jpg |
|
||||
|
||||
Heeft er soms niemand lichten die hier zouden kunnen dienen?
Alvast bedankt... J. |
|
||||
|
||||
Hallo Johan
Kan je met deze iets doen Ze zijn 0.9 cm lang en 0.6/0.7 hoog. Ze zijn wel niet echt helder maar eerder gefumeerd |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|