De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Op de werkbank
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 20-04-2008, 22:53
coco's Avatar
coco coco is offline
De Paddock Regular

Hallo, ik schreeuw NIET om aandacht en hoef zeker geen oh's of ah's?
maar een beetje meer reactie of sugesties zouden welkom zijn .
Met 1029 vieuws ben ik niet veel ,daar kom ik geen stap mee verder hé
Ik steek er mijn niet meer in hoor ,dus daarom nog enkel foto's van het afgewerte model en dan stop ik er mee.
Reply With Quote
Old 20-04-2008, 23:48
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by coco View Post
Hallo, ik schreeuw NIET om aandacht en hoef zeker geen oh's of ah's?
maar een beetje meer reactie of sugesties zouden welkom zijn .
Met 1029 vieuws ben ik niet veel ,daar kom ik geen stap mee verder hé
Ik steek er mijn niet meer in hoor ,dus daarom nog enkel foto's van het afgewerte model en dan stop ik er mee.
Wel, wel, wel. Iets meer dan een jaar geleden, zagen we je ook al vertrekken. Wat later stond je er weer met een nieuw project en je leek weer begonnen. Maar met de regelmaat van de klok zien we uitspraken in de trend van "vervloekte modelbouw", "ik stop ermee" enz. Het mag dan toch ook niet verwonderlijk zijn dat we de kat uit de boom kijken bij je nieuwe project om te zien of het wel allemaal goed zal gaan en of je er weer mee weg bent... Nu gaat het goed en nu ga je er weer mee stoppen...??

Straffe gasten hier op De Paddock tegenwoordig...

Ik heb deze thread met enige interesse gevolgd, dus ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat.
Reply With Quote
Old 20-04-2008, 23:59
coco's Avatar
coco coco is offline
De Paddock Regular

Met stoppen bedoelde ik foto's posten ,want geef toe er is maar weinig interesse in mijn model.
(géén haar op mijn hoofd die er aan denkt om te stoppen met modelbouw)
Reply With Quote
Old 21-04-2008, 00:09
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by coco View Post
Met stoppen bedoelde ik foto's posten ,want geef toe er is maar weinig interesse in mijn model.
(géén haar op mijn hoofd die er aan denkt om te stoppen met modelbouw)
't is anders niet vaak duidelijk. Stoppen met foto's posten, stoppen met modelbouw, we hebben van jou allemaal wel al gezien.

Nu goed, niemand is verplicht om zijn werk te laten zien, maar de kans bestaat dan dat antwoorden zullen uitblijven op vragen die je gaat stellen in een ander zijn thread. Een forum is er immers in de eerste plaats om ervaringen te delen - dus geven en nemen.
Reply With Quote
Old 21-04-2008, 09:34
Ferrari rules's Avatar
Ferrari rules Ferrari rules is offline
De Paddock Regular

Alé gasten , laat het ons gezellig houden hé , er is al genoeg oorlog op aarde!
@ coco : het is niet omdat we niet reageren dat we niet genieten van uw thread. zolang we zien dat alles goed gaat , is er ook niet veel te zeggen behalve Oh's en Ah's. En echt veel vragen heb je dan ook niet gesteld hé !
Als je vragen hebt , stel ze dan gewoon! we zullen zeker niet laten om te helpen!
Voor de rest , keep up the good work!
Reply With Quote
Old 21-04-2008, 19:03
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...

Wat het belangrijkste is, is dat je thread wordt gelezen. Het aantal views zegt meer over je project dan het aantal reacties. Voor heel veel reacties (dikwijls niestzeggende) moet je op andere fora zijn. Hier zijn we een beetje kariger, maar critischer. Als er weinig reactie komt op je project, dan wil dat meestal wel zeggen dat het goed zit.
Niets verplicht je om je bouwprogressie te tonen, maar het wordt wel geappreciëerd, en dat kan je afleiden uit het aantal views.

Is het misschien omdat je twijfels hebt over de kwaliteit van je werk, dat je roept om reactie? In dat geval mag ik spreken uit monde van de rest van het forum: op dat vlak zit het wel snor.

En zoals al hierboven werd aangehaald: laten we vooral rustig blijven. Niemand is er mee gediend om op de tenen te worden getrapt. Er is al genoeg ambras in de wereld, zonder dat we dat ook nog in onze hobbies moeten gaan zoeken.
Old 21-04-2008, 23:47
coco's Avatar
coco coco is offline
De Paddock Regular

zoals ik al zei ,wat ben ik in gods naam met 1058 vieuws .Akkoord dat het dan misschien wel snor zit met mijn model maar daar kom ik niet mee vooruit .Daarbij ben ik lang niet de enige die klaagt over parasieten die meekijken en niets neerpennen .Wat zijn jullie bedenkingen ?daar gaat het om ,niet om waw's te horen hoor!.als je enkel zelf post en voor een paar enkelingen die intersse tonen is de fun er bij mij rap af .
Zo dit moest er even af .En laten we er nu over ophouden en verder doen met hetgeen we bezig waren.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules