![]() |
|
#16
|
||||
|
||||
Ik denk dat Freddy Van Tijck dat niet tof zal vinden
![]() Trouwens de nieuwe Ferrari van Scuderia Monza is een rood exemplaar.
__________________
WRC-prono 2009 kampioen |
#17
|
|||
|
|||
Wat is dat eigenlijk van scuderia monza? Ze rekenen erop toch op een deelname in dijon, wat is er dan gebeurd?
Ah ne rode ferrari, dat was nodig in de belgian gt!
__________________
www.krisgilissen.net |
#18
|
|||
|
|||
Nevermind, heb het net op racingword gelezen
__________________
www.krisgilissen.net |
#19
|
||||
|
||||
Die Ferrari van Vosse Renard is ook rood...
__________________
WRC-prono 2009 kampioen |
#20
|
|||
|
|||
Was da gene blauwe tijdens meeting 1?
EDIT: net foto gezien op racingworld, en inderdaad, hij is deze keer roder met wat zwart en wit. Kumpen en Longin trouwens op de pole voor race 1 www.racingworld.be
__________________
www.krisgilissen.net |
#21
|
||||
|
||||
Dat waren volgens mij de oude franse kleuren...
__________________
WRC-prono 2009 kampioen |
#22
|
|||
|
|||
KS Motorsport stopt voorlopig in de BGTC omdat er geen balance of power wordt gebruikt tussen de gt4's en de cup wagens.
Ze gaan nu in actie komen tijdens de dsmec! www.pitstop.tv
__________________
www.krisgilissen.net |
#23
|
||||
|
||||
Quote:
|
#24
|
|||
|
|||
Het heeft in de belcar ook vooral te maken met het feit dat die porsche 996 cup een stuk sneller is, dus dat die in theorie altijd gaat winnen. en dan is het voor de 2e plaats rijden.
__________________
www.krisgilissen.net |
#25
|
||||
|
||||
Gaan we een treurig record zien? 3 dagen na de wedstrijd en nog steeds geen foto van een die-hard Belcar (sorry, BGTC) amateurfotograaf op dit forum te zien. Dat was vroeger wel anders met wedstrijden in de UK of DE.
Reglementair schijnt het ook een soepzooitje te zijn geweest maar dat lees ik dan weer nergens terug in de persreutels ![]() ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#26
|
||||
|
||||
Quote:
En ja, als ik moet kiezen tussen BGTC of LMS...sja, dan is die keuze wel snel gemaakt. ![]() |
#27
|
|||
|
|||
De lotus rijders van AD zijn ook niet tevreden over de Porsche in divisie 2 en de lak aan balance of power tussen de gt4 en de porsche. Ze blijven wel in bgtc, maar gaan ook DSMEC rijden!
Kan die Porsche niet in klasse 3 gezet worden, daar wordt er toch met een minimum rondetijd gewerkt, anders zie ik na verloop van tijd alleen nog alleen de porsche in klasse 2 rijden, en dat terwijl men de gt4 wil promoten!
__________________
www.krisgilissen.net |
#28
|
||||
|
||||
Quote:
|
#29
|
||||
|
||||
OK, nu snap ik de aanpak van SRO niet echt meer. Ze willen GT3 en GT4 promoten terwijl ze nu de GT4's aan het verdringen zijn??
![]() En waarom geen balance of power voor de Porsches? En dat terwijl ze eerder van die klasse 2 Porsches af willen in de toekomst. Probeer er dan nog eens aan uit te kunnen... |
#30
|
|||
|
|||
Blijkbaar gaat de lotus ook de enige GT4(light) wagen volgende keer op Zolder zijn, aangezien Cracco niet kan starten met de Aston Martin.
__________________
www.krisgilissen.net |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|