De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 15-12-2008, 13:18
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Ik maak me helemaal niet druk Christophe.

En of het een hele vooruitgang is zullen we zien wie mag deelnemen en wie niet. (cfr. minimum kwalificatietijd)

Wij krijgen enkel de vragen en de telefoons hier binnen. Heb het anders opgelost, ik geef nu het nummer door waar ze de info kunnen vragen.

Toch normaal hé, dat de teams denken dat wij over die info beschikken, maar het is niet zo.
Reply With Quote
Old 15-12-2008, 13:50
christophe's Avatar
christophe christophe is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Dunlop BeLux View Post

En of het een hele vooruitgang is zullen we zien wie mag deelnemen en wie niet. (cfr. minimum kwalificatietijd)

Wij krijgen enkel de vragen en de telefoons hier binnen. Heb het anders opgelost, ik geef nu het nummer door waar ze de info kunnen vragen.

Toch normaal hé, dat de teams denken dat wij over die info beschikken, maar het is niet zo.
Dries,
ik vind het eigenlijk normaal dat op een klein circuit als zolder voor een 24 uurs race er een minimum tijd wordt toegepast, was vroeger in belcar ook al zo.
Reply With Quote
Old 15-12-2008, 13:52
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Voor de Rookie test ja, maar niet tijdens de wedstrijd hé. In 2004 reden we mee met een Clio en dat vormde toen toch geen probleem, ook al draaiden we de ganse wedstrijd maar 1.54"
Reply With Quote
Old 15-12-2008, 14:05
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular

Wie zegt dat dat nu nie kan. Een gt4 draait niet veel snellere tijden tijdens de wedstrijd.
Nu proberen ze het terug intresant te maken klage er nog mensen.
Reply With Quote
Old 15-12-2008, 14:09
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Wie klaagt er?

Eindelijk terug GT's en Toerisme samen

ps: vragen stellen en klagen is niet hetzelfde hé
Reply With Quote
Old 15-12-2008, 15:26
fenixracing's Avatar
De Paddock Regular

Het klinkt meer als klagen dan vragen. Maar dat ligt misschien aan mij.
Reply With Quote
Old 15-12-2008, 15:28
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Denk het ook.
Old 15-12-2008, 19:31
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Dunlop BeLux View Post

Lijkt me toch logisch dat als er geïntreseerde reguliaire DSMEC teams info willen of met vragen zitten dat ze deze direct aan SRO richten en niet aan jullie? Tenzij jullie mee de organisator zijn maar is nu niet zo. En kan SRO deze vragen nog niet beantwoorden, dan moeten we maar even wachten denk ik zo... Als alles op zen pootjes valt lijkt dat wachten me wel waard naar alle concrete antwoorden die je nu nog niet hebt. Denk je ook niet? Weet ook wel dat hoelang je er moet op wachten er meerdere kunnen afhaken, maar op 1-2-3 iets opmaken waar iedereen mee content zal zijn lijkt me niet simpel. En die minimum kwalificatie tijd lijkt mij ook wel gerechtvaardigd. Rekening houden natuurlijk met wat de tijden zijn van de traagste BGTC deelnemers van vorig jaar. Zo zou ik me daar toch op baseren. Alvast mijn opinie daaromtrent.
Reply With Quote
Old 15-12-2008, 21:02
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Uit de persreutel van de De Keersmaecker m.b.t. de FIA Awards (Ja, zelfs van dergelijke verplichte nummertjes verschijnen persreutels!) maak je op dat een vaste klant van de vormalige Belcar/huidige BGTC is afgehaakt. Her en der een internationale 24 uur en wellicht wat Europees GT4 gescheur.

Geen gerace in de marge van de nationale kampioenschappen. Ai, weer een klant kwijt
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 15-12-2008, 21:04
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Dat is al oud nieuws.
Old 19-12-2008, 20:30
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

Vangst uit een persbericht van JD Competition en KS Motorsport: beide teams zullen tesamen twee Gallardo's GT3 inzetten in de BGTC 2009.
Old 19-12-2008, 22:04
fenixracing's Avatar
De Paddock Regular

Ging het niet om een ander soort samenwerking.
Ks motorsport doet technische en logistieke.
Jd gaat er mee naar de bgtc want ,ks gaat verder met zijn btcs en ginetta programe. Zij komen ook naar bgtc met de ginetta maar dan in klasse 2.
Reply With Quote
Old 19-12-2008, 22:08
kulgan kulgan is offline
De Paddock Regular

Ks en JD gaan inderdaad samen de Lamborghinis inzetten in de BGTC...
Ks zal ook met de BMWs rijden in de BTCS
en in de dunlop endurance cup kan er gereden worden met de porsches van JD en/of de ginettas
Reply With Quote
Old 19-12-2008, 23:16
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Er komt een Ginetta G50 Z volgens endurance-info.com die ingezet kan worden in FIA GT3 en de nationale kampioenschappen. Er zit een V8 Zytek motor in en zou 400pk leveren. Benieuwd of Team LNT deze wilt testen tijdens onze 24H Zolder, laat maar komen zou'k zeggen.
Reply With Quote
Old 20-12-2008, 12:08
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R*** View Post
Er komt een Ginetta G50 Z volgens endurance-info.com die ingezet kan worden in FIA GT3 en de nationale kampioenschappen. Er zit een V8 Zytek motor in en zou 400pk leveren. Benieuwd of Team LNT deze wilt testen tijdens onze 24H Zolder, laat maar komen zou'k zeggen.
Waarom enkel tijdens de 24 Hours of Zolder?

Mvg
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules