De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 02-02-2009, 11:46
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by jeep View Post
De Lambo heeft toch 3 maal op het podium gestaan dit jaar (is dit dan zo slecht?)

Was er de combinatie gemaakt Verbergt - Haane zouden de resultaten zeker beter zijn geweest. Haane heeft tijdens de laatste race nog bewezen, dat de Lambo perfect het tempo van de top 5 kan volgen.

Neem Van Hooydonck weg op de Dodge en jullie had ook nooit in de top 5 gestaan op de startgrid... Deze resultaten zijn tot stand gekomen, door goede wagen en super piloot.
Gaan we aanvallen? Het is nooit mijn bedoeling geweest om JD Competition of zijn piloten aan te vallen. Ik wou alleen maar aanduiden dat tijdens de ADAC GT3 op Zolder de Lambo's alles & iedereen van het kastje naar de muur reden.
Old 02-02-2009, 11:49
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by ICEMAN View Post
Gaan we aanvallen? Het is nooit mijn bedoeling geweest om JD Competition of zijn piloten aan te vallen. Ik wou alleen maar aanduiden dat tijdens de ADAC GT3 op Zolder de Lambo's alles & iedereen van het kastje naar de muur reden.

Sorry Iceman was zeker niet de bedoeling om aan te vallen. Wou alleen maar aantonen dat je 2 snelle mannen moet hebben om resultaten te rijden in GT3.
Reply With Quote
Old 02-02-2009, 11:55
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by jeep View Post
Sorry Iceman was zeker niet de bedoeling om aan te vallen. Wou alleen maar aantonen dat je 2 snelle mannen moet hebben om resultaten te rijden in GT3.
Geen probleem. Maar ik denk dat die Duitse Lambo's ook niet allemaal snelle piloten hadden. Verbeter mij als ik mij vergis maar was het in de ADAC al niet zo dat ze Pro-Am reden?
Old 02-02-2009, 14:25
crosserke crosserke is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Geen probleem. Maar ik denk dat die Duitse Lambo's ook niet allemaal snelle piloten hadden. Verbeter mij als ik mij vergis maar was het in de ADAC al niet zo dat ze Pro-Am reden?
Zaten Bouchut,Haase en Menten niet op de snelste lambo's in Zolder.Toch niet van de minsten!
Is sindsdien de Lambo niet aangepast wegens te snel?Ik dacht smallere banden en andere verhoudingen versnellingsbak.
Zeker op de lange rechte stukken verliezen de lambo's terrein op de Vipers en Porsche's.Volgens mij komt de Lambo dan ook beter tot zijn recht in Zolder dan in Francorchamps.
Reply With Quote
Old 02-02-2009, 14:30
crosserke crosserke is offline
De Paddock Rookie

Zo te zien gaat het toch de goede weg uit met de bgtc.2 Mustangs erbij en waarschijnlijk ook de Aston Martin terug.Goed voor de diversiteit in het veld.Ook gt4 lijkt in de lift te zitten.

Last edited by crosserke; 02-02-2009 at 14:30.
Reply With Quote
Old 02-02-2009, 14:32
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by crosserke View Post
Zaten Bouchut,Haase en Menten niet op de snelste lambo's in Zolder.Toch niet van de minsten!
Is sindsdien de Lambo niet aangepast wegens te snel?Ik dacht smallere banden en andere verhoudingen versnellingsbak.
Zeker op de lange rechte stukken verliezen de lambo's terrein op de Vipers en Porsche's.Volgens mij komt de Lambo dan ook beter tot zijn recht in Zolder dan in Francorchamps.
Daarom dat ik ook zei of het niet Pro-Am was in de ADAC.
Old 02-02-2009, 17:56
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Daarom dat ik ook zei of het niet Pro-Am was in de ADAC.
Ja, in de ADAC rijden ze wel degelijk volgens het Pro-Am concept.

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 02-02-2009, 18:11
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Eindelijk bevestiging. Dit was wat ik wou aantonen.
Old 02-02-2009, 20:51
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Eindelijk bevestiging. Dit was wat ik wou aantonen.
Proficiat Tommeke

Er goed uitzien voor de BGTC? Het is nog altijd koffiedik kijken. Momenteel hebben een Mustang GT3 die het hele seizoen rijdt en eentje die minimaal drie wedstrijden betwist.

Dan mogen we zeker zijn van de Aston Martin van Vosse - Renard en de Ferrari van Bouvy Coens.

Zijn er hierbuiten al echte zekerheden of enkel geruchten?

Mvg
Reply With Quote
Old 04-02-2009, 00:07
Coach Ep Coach Ep is offline
De Paddock Regular

Geen echte zekerheid maar zeker hoopvol nieuws:

Quote:
Belgian GT: Kuismanen zurück an alter Wirkungsstätte

Einen bleibenden Eindruck hat das letztjährige STT Gastspiel auf Pertti Kuismanen am Lausitzring. Nach einer perfekten Runde mit seiner alten Chrysler Viper GTS-R war der Finne äußerst zufrieden mit sich - bis die Akteure des ADAC GT Masters loslegten. "Der Ford GT unterbot meine Rundenzeit um zwei Zehntel", so Kuismanen. "Und das, obwohl der Ford mit Restriktor und 140 KG Ballast unterwegs war, während meine Viper offen und leicht fuhr." Daher orderte Kuismanen für die Saison 2009 ebenfalls einen Ford GT bei Matech für die Belgian GT.

"Sobald das Auto fertig ist, werden wir einen ersten Test in Zolder fahren", erklärt Kuismanen die weitere Vorgehensweise. "Geplant ist der Ford für die Belgian GT, die Viper soll die Titelverteidigung in der skandinavischen Meisterschaft sicher stellen. Beide Serien möchte ich dem Ford nicht zumuten."
bron: projectlemans.de

Reply With Quote
Old 04-02-2009, 08:53
gregske v gregske v is offline
De Paddock Rookie

Als al deze prachtige geruchten kloppen krijgen we bijna een volledig gevarieerd deelnemersveld waar telkens van kan worden gesmult in 1 uur durende Races.

Echter blijft de vraag of alles wel zal worden verlopen zoals wordt gecirculeert.

MAAR er is hoop, wanneer alles uitkomt heeft SRO bewezen dat hij in 3 jaar tijd de Belgian Gt groots heeft gemaakt.

Mvg Greg

www.gvpictures.be
Reply With Quote
Old 04-02-2009, 10:51
De Paddock Rookie

Heb gisteren wat zitte snuffelen op kapaza voor een wagen.
En opeens trof ik dit aan.
Wie weet dit jaar wel te zien... de ex Corvette Z06 van Kumpen - Longin

http://www.gt-motorsports.be/other%2...oys/index.html
Reply With Quote
Old 05-02-2009, 18:30
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Autosport.be meldt in het artikel omtrent de BMW Alpine GT3 dat het Franse Sport Garage (Ferrari F430 GT3 in de BGTC 2008) interesse heeft in deze wagen en mits enige interesse van piloten zit de kans erin dat men aantreed in het BGTC 2009.

Mvg
Reply With Quote
Old 05-02-2009, 19:10
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Heb een gezocht naar de cijfers van die wagen.
Blijkbaar gebaseerd op de gewone bmw 6serie.

550pk
720 nm
Gt3 ( en 4 ) mag dan niet men ding zijn maar dat koppel! Ben benieuwd hoe zich dat op circuit in tijden laat zien.
.
Old 06-02-2009, 08:10
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Thomaske View Post
Autosport.be meldt in het artikel omtrent de BMW Alpine GT3 dat het Franse Sport Garage (Ferrari F430 GT3 in de BGTC 2008) interesse heeft in deze wagen en mits enige interesse van piloten zit de kans erin dat men aantreed in het BGTC 2009.

Mvg
Wel ik hoop dat sport garage hem gaat inzetten...
Rijders voor die wagen moet je toch vinden, mits kapitaal was ik kanidaat
Veel geruchten tegenover andere jaren.
BGTC zit in de lift misschien door crisis dat meerdere teams naar Belgie afzakken?
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules