![]() |
|
|
||||
|
||||
Dat bedoelde ik inderdaad.
![]() |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Zou ik raar vinden eigenlijk. Is toch geen gt3 of 4? Misschien tijdens 24uren gelijk vorig jaar.
Weet iemand of de Ginetta's van KS BGTC gaan doen, of doet KS alleen ondersteuning voor JD?
|
||||
|
||||
Ik dacht dat ze ook verder gingen in de BGTC.
Ben hier niet zeker van |
|
||||
|
||||
http://www.racingworld.be/nieuws/587...in-elkaar.html
Onderaan staat dat ze tog meedoen dus ik denk van wel. |
|
||||
|
||||
Foto van de livery van de R8 voor BGTC is te vinden op autosport.be btw.
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Mvg |
|
|||
|
|||
Matige livery.
|
|
|||
|
|||
Kumpen niet, Longin wel in de BGTC.
Bron: Racexpress.com Mvg |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Volgens pitstop is een van de pistes die login kan doen is op een mosler van G&A.
Dus MEXT racing gaat misschien ook BGTC doen? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Mark, dit jaar is het toch veel rustiger rond de twee heren dan andere jaren é. Nu komen ze gewoon uit met een perscommuniqué om ons op de hoogte te stellen van de roddels die de laatste dagen de ronde deden. Hierdoor laat Longin ook weten dat hij zeker BGTC wilt rijden. Op zich niet veel mis mee. Dan wordt er op pitstop.tv ook gesproken over een Mosler van G&A. Waar G&A die Mosler haalt dat weten we nog niet maar dat heeft op zich niets met Longin te maken é. Mvg |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|