![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
edit: ik zie juist de regels op autosport, het kwaad is blijkbaar al gebeurd Last edited by guntha; 30-03-2009 at 15:18. |
|
||||
|
||||
Quote:
En ja, wil je DSMEC rijden dan moet je een andere wagen inzetten, zo simpel is het. |
|
||||
|
||||
Wel ik snap dat niet, maarja dat zal aan mij liggen.
Stel dat je dan een gt4 aanpast naar endurance. Kan die dan nog terug zijn gt4 status krijgen na een jaar ( vermits die aanpassingen terug weg zijn)? |
|
||||
|
||||
Wel, ik stelde mij net dezelfde vraag. Als je de aanpassingen terug ongedaan maakt, moet je dan de wagen terug laten homologeren eens je terug officiële GT4-races wil gaan rijden?
Maar ik snap wel waarom de gehomologeerde GT3 en GT4-wagens niet zomaar in DSMEC en BGTC samen kunnen deelnemen. Anders zou SRO wel een aantal klantjes gaan verliezen. Last edited by Belle; 30-03-2009 at 15:29. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik vind dat logisch, de deelname van nieuwe GT3's dreef de kosten alleen maar op in de DSMEC. De oude wagens uit de Belcar hebben nu tenminste nog een serie waar ze wel competitief zijn.
|
||||
|
||||
We wachten geduldig af op de officiele berichten maar zo op het eerste gezicht is dit wel een raar regeltje van SRO (BE?). GT3's en GT4's mogen niet in het DSMEC van start gaan? Als dat door geheel Europa is heb ik vrede mee........maar in de Britcar rijden wagens mee van de British GT. Naar alle waarschijnlijkheid zien we Nederlandse GT4's in de DSC en rijden er een pak GT3's en GT4's mee in de VLN.
Benieuwd met welke sluitende verklaring SRO komt in deze kwestie ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Hebben ze eigenlijk copyright op dat gt3 gt4 concept? lijkt me anders straf dat ze iemand kunne verbieden om deel te nemen.
|
||||
|
||||
Quote:
(maar zijn en blijven chice auto's die clio's) |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Als alle partijen akkoord zijn hebben we natuurlijk ook niks te azijn zeiken in deze kwestie ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Mij maakt het nie uit waar ze rijden, liever twee gevulde velden dan dan een mega veld en een met auto of 10.
|
||||
|
||||
Quote:
Zoals gezegd, effe wachten op de correcte uitleg en dan constateren dat het voor de sport de beste oplossing is. Een Porsche 997 GT3 S, Mustang, Lambo of een Ferrari horen niet thuis in de DSMEC. Wie de reglementen leest zal zien dat buiten deze wagens al de rest wel mogelijk is. Een aangepaste GT3 of GT4 naar endurance uitvoering is dus wel welkom in de DSMEC, ,op voorwaarde dat deze niet deelneemt aan de BGTC. Last edited by BSOT; 30-03-2009 at 21:22. |
|
||||
|
||||
Quote:
Edit: efkes gaan lezen in BGTC regels. Ze mogen al een tank hebben van 100 liter met een marge van 2 liter. Dus grotere tank ik niet echt een optie lijkt me Last edited by guntha; 30-03-2009 at 21:27. |
|
||||
|
||||
@ Mark of Joost: wanneer ben je geen GT3 of GT4 meer? |
|
||||
|
||||
En zie mijn vraag eerder.
![]() |
![]() |