![]() |
|
|
||||
|
||||
Deel 2
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ook voor BGTC en in BGTC +50kg nog eens omdat beide piloten onder "pro" vallen...
|
|
||||
|
||||
Dat lijkt me dan positief nieuws! Geen walk-over van de R8 t.o.v. de rest.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar we zullen zien wat voor effect het heeft. Dat is 80 kg balast waar je het over hebt. ![]() Hopelijk gaat het meevallen. |
|
||||
|
||||
Het gaat om de balance of power, hé. Het zijn dan ook twee 'gold drivers' dus ik vind het niet meer dan logisch.
|
|
||||
|
||||
Ik had me eerder gevonden in de gulden midden weg namelijk 50 kg in totaal.
|
|
||||
|
||||
Wie weet passen ze het nog aan na de eerste wedstrijd als ie een stuk trager blijkt te zijn. Gewoon afwachten zou ik zeggen...
|
|
||||
|
||||
Leuk
![]() Quote:
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Als 2 "gold" rijders 50 kg ballast krijgen, dan was ik destijds zeker een "platina" piloot :-)
|
|||
|
|||
wat is eigenlijk van speedlover, nemen die niet meer deel in de belgian gt?
Wat ik ook wat raar vind is, is dat ze een aston gt4 hebben, first heeft de porsche staan, en G&A de z4 of m3, waarom doen die dan niet mee als de inschrijving niets kost. Rijders genoeg, en als het eerste race gratis is, kunnen ze misschien rijders tegen een verminderde kost laten deelnemen, of zie ik het hier te simpel...?
|
||||
|
||||
ADsport heeft zijn gt4 in geschreven voor ron marchal en wim lumbeeck.
Weet iemand of we die bmw aan de start gaan zien? |
|
||||
|
||||
Ik miste gisteren de wagen waar ik eigenlijk speciaal voor gekomen was: de Ford GT van Kuismanen
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Die maakt alleen de gt4 kits. Daarom is de porsche van AD naar gast klasse verhuist.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|