![]() |
|
|
|||
|
|||
In hun tweede ronde is de motor ontploft.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bij elke pitstop van elke wagen controleert men dat die de minimum tijd stilstaat? Spreek dan af dat de persoon van RACB die mee de tijd opneemt teken moet geven aan iemand van het team die op dat moment voor de auto staat om doorgang te verlenen. Zo kun je nooit in duscussie zitten met RACB dat ze te laat begonnen te cronometreren of het team zelf te vroeg had gecronometreerd. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat betreft GT4: In de Nederlandse Start valt te lezen dat Witmeur elke nieuwe deelnemer aan een GT4 kampioenschap de tip geeft om te starten in het Dutch GT4. O.a. Nissan en Ommen (Audi TT). Als ik het goed heb is Witmeur nog steeds verbonden aan SRO. Zo'n man geeft op deze manier de doodsteek aan andere GT4 kampioenschappen. BGTC gaat het niet redden op zijn deelnemers in GT3, als een ander ze dan ook nog een andere GT4 richting laat zien is het helemaal bekeken. Ik hoop het beste voor BGTC maar vrees het ergste.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
Het team draagt de verantwoordelijkheid dat de wagen niet te snel weg is uit de pits. |
|
||||
|
||||
Quote:
Kosten, akkoord, maar vooral : nog in testfase ! En 70kg hiermee winnen ? De huidige achterbrug weegt net geen 70kg, de andere zal ook nog wel iets wegen, dus we mogen niet overdrijven ! Voila, een correctie ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
De pit-in tijd begint niet te lopen bij het stoppen aan de box maar bij het binnenrijden van de pitlane, en stopt bij het buitenrijden van de pitlane. Als je "gokt" dat het buitenrijden 15 sec in beslag neemt en het waren er maar 13 ( ik geef hier een voorbeeld, geen feiten )... |
|
|||
|
|||
Quote:
Je meet toch bij training en quali op hoeveel tijd je nodig hebt tot aan de lichten van de pituitgang. en dat is makkelijk als je op pitlimiter wegrijdt. Trouwens de vipers stonden vlak bij de pituitgang, dus ik denk een (dik) foutje binnen het team. Last edited by LUDO-B; 11-05-2009 at 10:22. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|