De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #31  
Old 09-05-2009, 16:52
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R*** View Post
Dan toch te hopen dat men hier in kan investeren want het loopt echt wel niet lekker tot nu. Enig idee trouwens iemand waarom ze maar 1 ronde volgens ris-timing hebben gereden?
In hun tweede ronde is de motor ontploft.
Reply With Quote
  #32  
Old 09-05-2009, 17:28
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Zemst
Posts: 1,748
Quote:
Originally Posted by Thomaske View Post
Maar daar zit het nu juist. Als de teammanager, die voor de wagen staat, zelf timed en hij ziet op zijn chrono dat de wagen al een minuut staat. Dan laat hij hem vertrekken maar wie zegt dat de persoon van RACB zijn chrono start.

Mvg
Zo'n probleem moet je samen met RACB bespreken naar men mening.
Bij elke pitstop van elke wagen controleert men dat die de minimum tijd stilstaat? Spreek dan af dat de persoon van RACB die mee de tijd opneemt teken moet geven aan iemand van het team die op dat moment voor de auto staat om doorgang te verlenen. Zo kun je nooit in duscussie zitten met RACB dat ze te laat begonnen te cronometreren of het team zelf te vroeg had gecronometreerd.
Reply With Quote
  #33  
Old 10-05-2009, 12:31
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by joost View Post

En voor de mensen die niet liever doen dan (bepaalde en andere dan weer niet) mensen bekritiseren en viseren, probeer eens een zoontje van 8 maanden uit, of een gelukkig gezinsleven, dat laat je veel relativeren, haal je veel levensvreugde uit

J
Met zeer veel levensvreugde (zeer lieve vriendin, een superjob) gisteren de race 1 van de BGTC en Brits GT mogen aanschouwen. Althans, dat was mijn intententie............na een rondje of 5 dan maar richting frietkot voor gegaan. Dat leek me op dat moment de meest nuttige invulling van mijn tijd. Op de weg terug even door de pits gelopen waar het een dooie boel was. Nauwelijks volk, geen hectiek of wat dan ook. Op zich geen probleem, we kregen die dag nogmaals de CER en de LMS te zien.


Wat betreft GT4: In de Nederlandse Start valt te lezen dat Witmeur elke nieuwe deelnemer aan een GT4 kampioenschap de tip geeft om te starten in het Dutch GT4. O.a. Nissan en Ommen (Audi TT). Als ik het goed heb is Witmeur nog steeds verbonden aan SRO. Zo'n man geeft op deze manier de doodsteek aan andere GT4 kampioenschappen.

BGTC gaat het niet redden op zijn deelnemers in GT3, als een ander ze dan ook nog een andere GT4 richting laat zien is het helemaal bekeken. Ik hoop het beste voor BGTC maar vrees het ergste.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #34  
Old 10-05-2009, 21:21
crosserke crosserke is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 213
Quote:
Originally Posted by Thomaske View Post
Maar daar zit het nu juist. Als de teammanager, die voor de wagen staat, zelf timed en hij ziet op zijn chrono dat de wagen al een minuut staat. Dan laat hij hem vertrekken maar wie zegt dat de persoon van RACB zijn chrono start.

Mvg
Ik denk niet dat er aan elke box iemand van racb staat met een chronometer.De tijd in de pits zal wel automatisch gemeten worden via de transponder.
Het team draagt de verantwoordelijkheid dat de wagen niet te snel weg is uit de pits.
Reply With Quote
  #35  
Old 10-05-2009, 21:59
AlainH's Avatar
AlainH AlainH is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2002
Location: Dilbeek
Posts: 689
Quote:
Originally Posted by joost View Post
Het probleem bij de Mustang ligt idd in het concept, er kan niet zomaar gewicht uit genomen worden. De oplossing ligt in een andere achterbrug uit een composietmateriaal, waarbij 70 kg zou gewonnen worden. Uiteraard zijn hier kosten aan verbonden. Voilą, een antwoord.

En voor de mensen die niet liever doen dan (bepaalde en andere dan weer niet) mensen bekritiseren en viseren, probeer eens een zoontje van 8 maanden uit, of een gelukkig gezinsleven, dat laat je veel relativeren, haal je veel levensvreugde uit

J
"De oplossing" licht niet enkel bij die achterbrug.
Kosten, akkoord, maar vooral : nog in testfase !
En 70kg hiermee winnen ? De huidige achterbrug weegt net geen 70kg, de andere zal ook nog wel iets wegen, dus we mogen niet overdrijven !
Voila, een correctie
__________________
Reply With Quote
  #36  
Old 10-05-2009, 22:03
AlainH's Avatar
AlainH AlainH is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2002
Location: Dilbeek
Posts: 689
Quote:
Originally Posted by crosserke View Post
Ik denk niet dat er aan elke box iemand van racb staat met een chronometer.De tijd in de pits zal wel automatisch gemeten worden via de transponder.
Het team draagt de verantwoordelijkheid dat de wagen niet te snel weg is uit de pits.

De pit-in tijd begint niet te lopen bij het stoppen aan de box maar bij het binnenrijden van de pitlane, en stopt bij het buitenrijden van de pitlane. Als je "gokt" dat het buitenrijden 15 sec in beslag neemt en het waren er maar 13 ( ik geef hier een voorbeeld, geen feiten )...
__________________
Reply With Quote
  #37  
Old 11-05-2009, 10:20
LUDO-B LUDO-B is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2009
Location: Lommel
Posts: 2
Quote:
Originally Posted by AlainH View Post
De pit-in tijd begint niet te lopen bij het stoppen aan de box maar bij het binnenrijden van de pitlane, en stopt bij het buitenrijden van de pitlane. Als je "gokt" dat het buitenrijden 15 sec in beslag neemt en het waren er maar 13 ( ik geef hier een voorbeeld, geen feiten )...
Zo werkt het, dus is het een fout van de man met de chrono van het team.
Je meet toch bij training en quali op hoeveel tijd je nodig hebt tot aan de lichten van de pituitgang. en dat is makkelijk als je op pitlimiter wegrijdt.
Trouwens de vipers stonden vlak bij de pituitgang, dus ik denk een (dik) foutje binnen het team.

Last edited by LUDO-B; 11-05-2009 at 10:22.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 18:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.