|
|
||||
|
||||
Rallyvross-Miniaturen
Rallycross-Miniaturen te vinden op de "Dutch Rallycross-Homepage" en onderaan : Miniatuur-Special
http://www.brunssum.net/~pgrymans/startnl.htm Een voorbeeld : Last edited by Rallyloverke; 28-08-2001 at 12:21. |
|
||||
|
||||
hebt gij zo veel van die modelbouwerkes???
of houd ge u daar ni zo mee bezig? wanneer was uw wedstrijd ookalweer sennake???
|
||||
|
||||
Even duidelijk stellen : IK heb GEEN miniaturen. Het is van twee mensen die een aantal miniaturen tentoonstellen op de Dutch Rallycross Homepage : Werner Klaassen en Dominique Lemmens.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb ergens anders gepost dat ik 7 prijzen gehaald heb : 3 eerste, 3 tweede en 1 derde prijs. Eerste prijzen met deze modellen : Tweede prijzen met deze modellen : Een derde prijs met dit model : In oktober doe ik nog eens mee (op de modelbouwbeurs in de Limburghallen in Genk) |
|
||||
|
||||
Ge zijt echt wel té goed hé.
ge hebt me al u autos prijs gehaald. ni té doen ni té doen as ge wilt willek me 7 andre ottos vanb u meedoen, dan hebde 14 prijzen
|
||||
|
||||
Waar komt dit vandaan?
Rallycross? |
|
||||
|
||||
De rallycross modellen van Dominique Lemmens heb ik ooit in real-life gezien.
Prachtige stukjes van modelbouw die mogen gezien worden. Mvg, Walter BMW...Kraftbayers |
|
||||
|
||||
Quote:
Uw computer heeft een probleem met de leestekens en hoofdletters denk ik. Het leest niet echt gemakkelijk. Let hier even op als je wil. Groeten, Walter. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Als het even kan, oude threads/discussies/gesprekken niet naar boven te halen. Zulks schept verwarring (zie vorige posts). Als je dienaangaande een vraag hebt, kan je misschien beter een nieuwe thread starten.
Merciekes! |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|