|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar misschien kan ik je wel helpen met het zelf maken. Ik heb de decalsheet van een bepaalde recente racewagen met rode stier erop ingescand alvorens deze te gebruiken. Dan heb je in ieder geval de stieren en de naam in het goede font. Als je interesse hebt hoor ik het wel.
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Ik heb nog een decalsetje liggen van Red Bull om onderstaande Porsche te maken.
En dit zijn de decals: Laat maar weten als je ze wilt hebben. Wat die enthousiast-series van Fujimi betreft, dat zijn bouwdozen die extra gedetailleerd zijn. Deze bevatten meer onderdelen dan de doorsnee bouwdoos.
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 29-07-2010 at 01:05. |
|
|||
|
|||
Quote:
Bij de 356 is het blok zelfs zo gedetailleerd, dat de klepstoterstangen en de zuigers met krukas als onderdeeltjes erin zitten. |
|
||||
|
||||
In de fujimi kit van de 917 zit ook geen compleet motorblok bij mijn weten. Die is eventueel wel beschikbaar in resin (van Historic Racing Miniatures). Maar goed, waarschijnlijk is dit blok sowieso te groot om in een trabant te leggen... als je er ook nog een stoel in wil hebben
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Gert, neem anders eens kontact op met Arjan van De Roos miniaturen. Hij is verdeler va Virages die, zoals Gery reeds aangaf, red bull decals in hun collectie hebben.
http://www.deroosautominiaturen.com/ greets
|
|||
|
|||
Hej,
Leuk om dit alles te lezen ! Tof om te mogen delen in jullie ervaringen. @ Doc ; De roos daar ga ik men licht al eens opsteken. Merci ! @ Erik ; We gaan voor die meest gedetailleerde dan maar zeker? Als het kan een foto van de onderdelen @ Nismo ; Dat aanbod kan ik niet afslaan ! Waarschijnlijk ga ik de decals toch zelf moeten ontwikkelen maar dan heb ik ten minste al een geschikte basis om van te vertrekken ! Na gebruik komen ze dan terug Uw richting uit ! @ Tim ; Bedankt !!! Grtz, G |
|
||||
|
||||
Quote:
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 30-07-2010 at 00:56. |
|
||||
|
||||
Rate This Thread | |
|
|