|
|
||||
|
||||
Quote:
Nieuwe aanpassing: -Nismo -Loeten -Doc -Loixrallyfan -TvD -2 Audi's -Big attack -Gert Mertens (rond 21 u) Ik heb alsnog een vraag naar allen, heeft iemand vragen, voorstellen, of wat dan ook, laat het me even weten. Ik ga proberen er alsnog een gezellige avond van te maken, maar alleen kan ik het niet. Mensen die nog willen komen, laat het me weten, mensen er niet gaan geraken of alsnog willen afzeggen, geef een seintje. Ik had graag even willen terugblikken op KMK, de laatste modellen bespreken en bewonderen, en voor de rest zien we wel. Hopelijk tot vrijdag.
|
|||
|
|||
nou vooruit, omdat jij een seintje wil; ik ben er niet
|
|
||||
|
||||
Pa en ik zullen er ook zijn.
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn
|
|
||||
|
||||
Ik zal er deze maal ook bij zijn, dus nog een extra audi meebrengen aub.
En natuurlijk de laatste concrete afspraken (voorzitter) voor onze "3 musea trip" begin oktober misschien toevoegen op de agenda Nismo. Alvast tot vrijdag! |
|
||||
|
||||
Quote:
En wat voor afspraken moeten er nog gemaakt worden voor de "3 musea trip" eigenlijk?
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien dat Tim (TvD) er meer over weet te vertellen.
|
|||
|
|||
Quote:
wat de 3 musea trip betreft zal ik een klein beetje uitleg geven. Heb van de week met Guido gebeld.
|
||||
|
||||
Quote:
Ondertussen eventjes de gastenlijst aanpassen; -Nismo -Loeten -Doc -Loixrallyfan -TvD -3 Audi's -Big attack -Gert Mertens (rond 21 u) -Juha en pa -Starmodel -Petter -BSmodels
|
||||
|
||||
Ik geraak er deze keer niet.
Het zal tot de museumtrip of oktober zijn. |
|
||||
|
||||
Vanavond volgt er een kort verslag, voorzien van de nodige foto's.
|
||||
|
||||
Quote:
13 personen waren alsnog afgezakt naar onze maandelijkse afspraak in de Kluis om naar mijn gezever te komen luisteren. Ik heb mijn uiterste best gedaan en met hulp van Tim en alle andere aanwezigen was het een geslaagde avond. Waarvoor dank, mannen. Een begin werd gemaakt met een korte terugblik naar KMK, ook werd er even gebabbeld over de voorbije perikelen op ons forum. En daaruit bleek dat allen de toekomst zéér positief zagen, dat belooft. Ik had dan nog een soort demo, of hoe je het ook noemen kon, in petto. Zoals geweten worden er allerhande producten gevonden en uitgetest, al of niet succesvol, om de gordelriemen te maken in onze modellen. Zo ben ik ook al een tijd op zoek naar lint dat hiervoor kan dienen. Nu ben ik een tijdje geleden in een hobbywinkeltje, het zoveelste al, gaan vragen of er lint bestaat met een breedte van 2mm. Na 2 dagen kreeg ik al een positieve mail en na een 4-tal kleuren te hebben besteld had ik ze gisteren bij. Het lint is flinterdun, afgestikt aan beide kanten, zodat het niet rafelt. Alleen het lijmen was in eerste instantie moeilijk. Na een test van verschillende lijmen lukte het uiteindelijk met textiellijm. Ook sommige kleuren waren niet exact juist, maar dat wordt aangepast, een bestelling zou binnen de week binnen zijn. 5 euro voor 4,5 meter(5 yards). Voor de afwezigen, de volgende meeting heb ik het terug bij. Let de komende dagen ook op updates in één van Tims topics, hij gaat dat lint uittesten. Ook werden de meegebrachten modellen uitvoerig bekeken en besproken. Nog even dit meegeven, tijdens de beurs van KMK werden ons uitnodigingen overhandigd voor volgende beurzen: -30-10-2010: Euro Scale Modelling Nieuwegein -01-05-2011: Modelforce Moveleo Houthalen-Helchteren -22-05-2011: 6de Brabantse Modelbouwbeurs Tienen Het betreft beurzen waar we in het verleden ook al als standhouder fungeerden. Genoeg geluld, nu prentjes kijken. De aanwezigen, ondergetekende staat achter de camera;
|
||||
|
||||
De besproken modellen;
|
||||
|
||||
vervolg;
|
||||
|
||||
En om het af te leren nog enkele van een toch wel veelbespoken model van de laatste maanden;
Bij leven en welzijn, tot de volgende meeting op 15-10-2010.
Rate This Thread | |
|
|