![]() |
|
|
||||
|
||||
Kan zijn dat ik iets later ben. Moet nog even gaan sieren bij mijn schoonvader, die 60 wordt en dan kom ik af.
![]() ![]()
|
|||
|
|||
ga er deze avond niet geraken
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Hier dan een kort verslag van de meeting van gisterenavond. 11 aanwezigen, maar dat lieten we niet aan ons hart komen.
Het hoofdthema ging over de update van de kledij. Ik heb daar mijn doen en laten van de voorbije weken even uitgelegd en dat er een oplossing aan komt. Maar daarover weldra meer in de reeds bestaande thread die jullie HIER terugvinden. Even in het kort, we kunnen aan dezelfde hemden geraken die in die thread getoond worden, nu is het zaaks om nog een pasronde te doen zodat we daar zeker van zijn alvorens te bestellen. Ook wordt afgestapt van de keuze voor een polo/t-shirt. Wel ga ik nog navraag doen of deze hemden ook in korte mouw leverbaar zijn daar er enkele mensen interesse voor toonden. Kortom, met een ander leverancier is de prijs ook lichtjes gewijzigd. Een hemd met daarop alle logo's (nickname, borst- en ruglogo) zal 29 euro gaan kosten incl btw. Maar meer daarover in het desbetreffende topic als ik alle gegevens heb. De volgende meeting, wil ik het thema "kledij" hopelijk rond krijgen, dan kan de bestelling in januari de deur uit. verder werden er nog enkele kleine punten aangehaald zijnde een korte terugblik van Nieuwegein en de gebruikelijke modellen-parade. Genoeg gezeverd, hier volgen enkele sfeerbeelden:
|
||||
|
||||
En dan de modellenparade, zijnde afgewerkt, naked, in opbouw, ....
|
||||
|
||||
En tot slot de laatste fotootjes;
Shit, krassen in mijne lak; Opendeurdagen bij Subaru; Rara, een F1 in wording; Schoon kleuke, maar o zo moeilijk te fotograferen gisteren; Nieuw modelbouwtijdschrift voor modelbouwers op de hoedeplank; Dat was dan wat mij betreft, vergeet niet dat volgende maand alweer de laatste en tevens de plezanste meeting van het jaar is,en deze gaat door op 17 december 2010. Allen welkom
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 20-11-2010 at 23:35. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|