|
|
||||
|
||||
Porsche 917K Martini - Le Mans 1971 - Van Lennep/Marko - PM - 1/43
Ziezo, dit 'februari-model' is klaar. Erg veel problemen heeft de bouw niet opgeleverd, zoals je in de WIP-thread kan vaststellen.
Het Solido-diecast model dat tot hiertoe dienst moest doen om in mijn collectie Le Mans winnaars de laureaat van 1971 te belichamen, mag nu op pensioen gesteld worden. Zijn Provence Moulage broeder zal vanaf heden de honneurs waarnemen. Foto's van het afgewerkte model was ik je nog schuldig, dus hier komen ze: Last edited by Sennake; 07-02-2011 at 16:13. |
|
||||
|
||||
En nog een vijftal foto's vanuit een lagere hoek:
Last edited by Sennake; 07-02-2011 at 16:15. |
|
||||
|
||||
Ik doe nog steeds mijn pet af voor die 1/43 modelletjes, en dat zal zeker niet veranderen.
M.a.w., schoon modelleke. Maar euh, 1 vraagje, zet hem eens samen met je diecast-model op foto, kunnen we eens vergelijken.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Tja, de verschillen zijn duidelijk zichtbaar tussen de 2.
Bedankt voor de extra foto's.
|
||||
|
||||
Gij vliegt er ook nog rap door gij! Slapen doe je niet meer zeker? Februari is nog maar begonnen en hij is al klaar! En knap is ie zeker geworden! Duidelijk verschil met de Die-cast. Nog van dadde...
|
||||
|
||||
Prachtige verbetering dit model tov de die-cast. Duidelijke verschillen ook. Wat ik me wel afvraag: waarom die pijltjes boven de wielen? Om zeker te zijn dat de verse rubbers op de juiste plaats gemonteerd werden? Of om duidelijk te maken weke rijrichting dit ding nam bij het rijden ?
|
||||
|
||||
Quote:
Maar dat beantwoordt je vraag uiteraard niet. Waarom die rode pijltjes op de echte Porsche stonden weet ik echt niet; wat me wel opvalt is dat het enkel deze witte Martini Porsche was die de pijltjes vertoont, de Gulf-broers schijnen ze niet te bezitten... Weet het iemand het juiste antwoord op deze quizvraag ? |
|
||||
|
||||
Opnieuw een prachtige prestatie
|
||||
|
||||
Niet direct mijn genre, maar dat neemt niet weg dat het er modelbouwkundig weer helemaal staat.
Knappe bouw en machtig resultaat. Vooral op deze schaal... Chapeau
|
||||
|
||||
Jawadde. Voor op zo'n kleine schaal is dat fantastisch gedaan. Ik heb deze ook nog liggen van fujimi.
Lesley |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|