![]() |
|
|
||||
|
||||
Eindejaarsactiviteit De Paddock - 20-12-2014
Zoals elk jaar is de laatste meeting in december anders dan een normale modelbouwmeeting, herinner jullie de hilarische kwissen van de afgelopen jaren en het karten annex botsautovoetballen van vorig jaar dat afgesloten werd met een lekker etentje in onze thuisbasis.
Aangezien er in de Savarin tijdens de maanden nov. en dec. verbouwingswerken aan de gang zijn, werd er besloten (vorige meeting) om dit jaar te gaan bowlingen, gecombineerd met steengrill. Ook dit jaar zal de laatste meeting 1 dagje opschuiven, nml van vrijdag 19-12-'14 naar Zaterdag 20-12-'14 Dit alles zal doorgaan in bowling Champion te Zonhoven. Zavelstraat 71 3520 Zonhoven info:http://www.bowlingchampion.com/ Zo'n 5 min verwijderd van de Savarin. Het aanvangsuur is 19 uur Als uur van samenkomst stel ik 18u30 voor. Hoe ziet zo'n avond er uit; Het is een all-in formule, wat betekend dat het alles of niets is. Men kan dus niet zeggen, ik kom later en doe alleen mee met bowling. Dat gaat dus niet. Vanaf het moment dat het aperitief wordt geserveerd (19.00), begint de avond die zo'n 4 uur in beslag zal nemen. Er wordt zo'n 2 uur voorzien voor het eten en zo'n 2 uur om te bowlingen. Wat kost dit; 49 euro per persoon, drank inbegrepen gedurende 4 uur met uitzondering van energiedranken en enkele luxe-bieren. Voor de leden van de Paddock zal er een korting zijn, deze wordt de volgende meeting besproken. Ook niet-leden kunnen meedoen, zij betalen dan wel de volle pot. De reden waarom deze thread zo vroeg wordt opgestart is dat jullie de tijd hebben tot 30 november 2014 om in te schrijven. Zodoende kan alles tijdig doorgegeven worden. Rest mij nu nog de inschrijvingen te openen; 01-Nismo 02-Eyckles 03-TvD 04-Danny 05-Juha 06-Mech@niC 07-Miss Fusca 08-EtronQuattro07 09-Wanneke 10-Fred65 11-Loeten 12-Loixrallyfan 13-Guido Nelissen 14-Rocknrolla Ik hoop op een massale opkomst en jullie kennende, de ambiance zal zeker niet ontbreken ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 18-12-2014 at 10:17. |
|
||||
|
||||
Ik kom zeker.
|
||||
|
||||
Ik kom ook. Maar we gaan ons wel moeten weren, want ik heb horen zeggen dat we het die avond zullen moeten opnemen tegen het vrouwenploegske van Zonhoven...
![]() ![]() ![]() Last edited by Sennake; 23-10-2014 at 11:59. |
|
||||
|
||||
Ik zal sowieso alvast reserveren en betalen maar ik ben niet zeker of ik kan komen.
De week ervoor wordt mijn derde spruit namelijk verwacht, dus zou kunnen dat ik enkele slapeloze nachten er op heb zitten. ![]() Ik denk dat ik pas in die week kan beslissen of ik al dan niet mee kan. Mocht ik mee kunnen, dan is het alvast betaald. Dus zet mij er maar bij maar onder voorbehoud. |
|
||||
|
||||
Ik kom ook!
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Grote ballen!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik zal er zijn.
|
||||
|
||||
Jaja. Ik wordt ook al een dagje ouder he
![]()
|
||||
|
||||
Wij komen ook uiteraard?
Hoe kunnen wij betalen?
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Dat zullen we volgende meeting afspreken. Waarschijnlijk de dag zelf, want de afrekening gebeurt na afloop.
|
||||
|
||||
Als de kleine er tegen dan al is, dan trakteer ik er zeker eentje
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|