|
#31
|
||||
|
||||
Quote:
|
#32
|
|||
|
|||
Heb mijn vrouwken dus niet kunnen overtuigen. Zou eigenlijk wel heel graag zo eens een rittenrace doen maar het was voor haar genoeg na ons pehweekend op Zolder. Ze wou gewoon genieten van haar weekendje. Wij hebben trouwens nog enkele zware dagen voor de boeg. Vrijdag feest in Hasselt, zaterdag en zondag Grenslandhallen, donderdag sponsordag op Zolder en dan de Belkarting.
Weet ge wat ik vandaag moet doen ? Mee naar de boekenbeurs T'zal er daar wa minder snel aan toegaan vrees ik. |
#33
|
||||
|
||||
Ge kunt altijd wat race boeken kopen he.
|
#34
|
|||
|
|||
Jaja, en er lagen er wat. En ik heb er enkele gekocht, maar dan voor de pc. Pas op he gasten, ik ga leren opmaken in Quark Express.
|
#35
|
||||
|
||||
De juiste resultaten zal Werner wel posten (die heeft ze opgeschreven), maar we hebben ons in elk geval niet belachelijk gemaakt daar in Kasterlee. En het smaakt naar nog :-)
To be continued... |
#36
|
||||
|
||||
't was inderdaad fun!!
|
#37
|
||||
|
||||
Blij dat het jullie een beetje is meegevallen. Ik vind de Rittensport ook wel een tof initiatief. Ik hoop van één van de volgende keren wel eens mee te doen!
|
#38
|
|||
|
|||
Nadat we er lang naar uitgekeken hadden viel mijn deelname bijna in het water. Nadat we gekart hadden bij JPR diende ik verder te rijden naar mijn werk. Ik moest namelijk de nacht gaan doen. Op weg naar het werk gaat mijn knalpot kapot en was het alsof ik met een tank reed. Met zo een auto kan je niet deelnamen aan rittensport. Na een kort telefonisch contact met mijn schoonvader, die in een garage werkt, werd afgesproken dat ik maandagmorgen onmiddellijk naar de garage zou rijden om een nieuwe knalpot te steken om alsnog te kunnen deelnemen.
Zo gezegd zo gedaan. Dit wil zeggen dat ik na mijn werknacht nog wat diende te knutselen en pas omstreeks 09.30 in mijn bed lag. We hadden afgesproken om ter plaatse te zijn omstreeks 12.00 uur en dat hield voor mij in dat ik om 11.00 uur moets vertrekken. Een nachtrust van anderhalf uur is niet echt een goede voorbereiding om aan rittensport te doen maar de motivatie was er niet minder om. Om 12.00 uur waren we dus ter plaatse. We namen (zoals we voordien hadden afgesproken) contact met de organisatoren om ons nog wat uitleg te verschaffen. We kregen bijgevolg de uitleg van het reglement en ook heel wat (nadien gezien) bruikbare tips van een kenner. Hierbij wil ik Peggy (van de organisatie) hartelijk bedanken. Vervolgens de officiële inschrijving. Sennake en Raceboy : startnummer 27 (starten om 14.27 uur) Pascal en Bart : startnummer 55 (starten om 14.55 uur) Johan Claeys en Werner : startnummer 59 (starten om 14.59 uur) Nadien hadden we nog wat tijd om iets te drinken en te eten, wat afspraken te maken enz... Vervolgens worden de namen van de deelnemers afgeroepen (op het afgesproken uur en kan je het roadbook gaan afhalen, naar je auto gaan en vertrekken (Bolleke-Pijl en ingetekende lijn) van op de parking van "Hof Ter Rielen" (mooie lokatie trouwens) voor het eerste deel. Na de eerste rit was er een kleine pauze (soort van regroup) om na enkele minuten terug van start te gaan voor het tweede deel, dat zich voor het grootste deel in het donker afspeelde. Na dit tweede deel was de uitslag van het eerste deel reeds geafficheerd. Hieruit bleek dat de drie Paddock-teams, ondanks hun "maiden-trip" het verre van slecht gedaan hadden : 16. Pascal en Bart 40 punten 17. Sennake en Raceboy 40 punten 29. Johan Claeys en Werner 123 punten De gemiddelde ideale snelheid was 24km/uur. Het afwijken hiervan, zowel naar boven als naar beneden levert strafpunten op. Tijdens de rit dienen er cijfers en letters (herkenningspunten) opgeschreven te worden. Het missen van deze punten of het opschrijven in verkeerde volgorde levert eveneens strafpunten op. Na aankomst van het tweede deel werden de respectievelijke ervaringen gedeeld. Het was snel duidelijk dat elk koppel hilarische ervaringen had meegemaakt. Wat mezelf en Bart betreft denk ik dat we enkele malen de 95 dB, wat lachen betreft, hebben overschreden. Ook de andere teams hebben heel wat afgelachen. Er bleek ook dat er zelden of nooit snel diende gereden te worden om de ideale tijd te behalen. In het begin reed ikzelf iets sneller dan goed is om aan rittensport te doen en daardoor gingen we hopeloos in de fout, nu ja hopeloos. Het is echt een kwestie om enkel op nota's te rijden en elke situatie van de eerste keer goed in te schatten. In het tweede deel hadden we dit goed onthouden en zijn we ook geen meter verkeerd gereden. Dit dank zij het matigen van onze snelheid. Ik denk dat we tijdens het tweede gedeelte slechts enkele malen boven de 50 km/uur geweest zijn. Achteraf bleek dit misschien nog iets te snel geweest te zijn vermits we 3 herkenningspunten hadden gemist. Uitslag tweede deel : 4. Sennake en Raceboy 34 punten 19. Pascal en Bart 94 punten 23. Johan Claeys en Werner 98 punten Uitslag algemeen : 11. Sennake en raceboy 74 punten 22. Pascal en Bart 134 punten 28. Johan Claeys en Werner 221 punten Oh ja, nog vermelden dat er in onze klasse, recreatie, 35 deelnemers waren. Zoals je ziet deden wij het met zijn allen niet onverdienstelijk bij onze eerste deelname. Niet alleen het resultaat maar vooral de fun die we eraan beleefd hebben, deden ons allen terugblikken om een onvergetelijke dag en beloofden we elkaar om in de toekomst alleszins nog eens deel te nemen. We houden jullie op de hoogte C U |
#39
|
||||
|
||||
was echt wel tof. maar best wel vermoeiend. en zo drie keren rond het kappellek draaien is ni echt gezond als ge honger begint te krijgen
/mod deze thread gemoved naar voorbije meetings.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** |
#40
|
||||
|
||||
De volledige uitslag staat ondertussen op hun site: www.titanic.be of rechtstreeks http://www.titanic.be/11-11-02.pdf
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|