![]() |
|
|
||||
|
||||
Jacky "ZX" diorama
Een aantal jaren geleden vond ik dat de Citoën ZX waarmee Jacky Ickx de "Dakar" gereden had, beter paste in een diorama dan zo proper in showroom-conditie in mijn kast te staan blinken.
Een pittig detail : de palmbomen komen van een ijsje dat ik eens ergens op een terrasje gegeten heb... Dit heb ik er van gemaakt : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Sennake; 07-03-2003 at 15:34. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() En als toemaatje een foto waarop je een potje modelbouw-verf ziet staan, om te tonen hoe "groot" het diorama is... ![]() En een foto van de onderkant, gesigneerd door Jacky Ickx die het diorama bekeken, goedgekeurd en gesigneerd heeft in 1997... ![]() |
|
||||
|
||||
Wooooooow....RESPECK
|
||||
|
||||
Geweldig!! Ik heb ik weet niet hoelang zitten kijken. Heel mooi en dat Ickx hem getekend heeft, is het mooiste compliment dat je als bouwer kan krijgen!!
Welke kit? 1/43ste neem ik aan. Iets van Provence of Renaissance misschien? Geweldig dat idee met de palmboompjes! TOP JOB!! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
't is echt mooi gedaan. 'k er niet genoeg naar kijken!
|
|
||||
|
||||
Je moet anders maar eens afzakken naar Laakdal. Dan kan je het diorama in "real life" bekijken, samen met de rest
![]() |
|
||||
|
||||
Amai Guy, respect kerel!
Vraagje, hoe krijg je zo dat zand-effect op de auto? |
|
||||
|
||||
Door er eens mee door het zand te rijden natuurlijk.
![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|