|
|
||||
|
||||
Ferrari 312 T3 - GP USA 1978 - Reutemann (Meri Kits - 1/43)
Zelfde oefening als deze : alleen een ander onderwerp. Ik bouwde de Tameo Ferrari 312T3, voegde er 4 figuurtjes van Carlos Reutemann en enkele vrouwelijke fans aan toe, en klaar is kees. Tenslotte staat "Lole" nog steeds bekend als vrouwenversierder
1 opmerking : de kleren van de figuurtjes zijn in het echt mat, het is de flash die dat effect teweeg brengt. En verder dien je er ook rekening mee te houden dat je foto's bekijkt die minstens 2 à 3 maal groter zijn dan het origineel en dat eventuele fouten die je ziet, in werkelijkheid misschien helemaal niet zichtbaar zijn Maar uiteraard zijn alle commentaren welkom Last edited by Sennake; 28-11-2007 at 15:20. |
|
||||
|
||||
En de 2e reeks van 5 foto's :
Last edited by Sennake; 28-11-2007 at 15:21. |
|
||||
|
||||
Misschien meer iets voor de babes-sectie ?
|
||||
|
||||
Dat witte gedeelte van de motorkap, is dat decal of gelakt?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
die vrouwtjes zien er goed uit
|
||||
|
||||
Ook dit is een mooi stuk! en niet alleen op foto.
'k vergat ook nog te vermelden - in onze drukte - dat ik toch wel zeer onder de indruk ben van je collectie. Zowel de gebouwde - er zitten echte beauteekes tussen - als de verzamelde. En we hebben dan nog niet eens de tijd genomen om de bib eens uit te spitten. Dat is zo iets waar ne mens stillekes van wordt, allez ik toch |
|
||||
|
||||
ja voor de nieuwkomers sennake heeft een indrukwekkende modelbouw collectie heb je die foto's nog sennake ????
Rate This Thread | |
|
|