![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
En is daar wel budget voor om midden in een seizoen even 2de wagen te kopen? En zomaar wisselen van chassis zullen ze wel niet doen bij P&M. Quote:
Quote:
Maar volgens mij word het 1 voor Luc Alphand en 1 voor GLPK. |
|
||||
|
||||
Ik zie niet in hoe GLPK opeens aan het budget moest komen om er nog een C6R te kopen. Ik denk dat er 1 naar Luc Alphand gaat, en 1 naar PSI.
|
|
||||
|
||||
Quote:
even een opsomming van alle C5-R en C6-R chassis waar die zich nu bevinden C5-R #001 -> In 2002 aangekocht door Harry Yeaghy (privé verzamelaar) C5-R #002 -> Geen idee waar deze is C5-R #003 -> Geen idee waar deze is C5-R #004 -> In 2003 aangekocht door Chip Miller (privé verzamelaar) C5-R #005 -> Eind 2005 aangekocht door SRT C5-R #006 -> Eind 2005 aangekocht door PSI C5-R # 007 -> Begin 2003 aangekocht door SRT C5-R #008 -> aangekocht door Robert Patrella (privé verzamelaar) C5-R #009 -> aangekocht door Robert Patrella (privé verzamelaar) C5-R #010 -> Eind 2005 aangekocht door Luc Alphand Adventures C5-R #011 -> Begin 2005 aangekocht door GLPK/Carsport C5-R #012 -> In handen van P&M, werd omgebouwd tot C6-R showcar C6-R #001 -> Eind 2005 aangekocht door GLPK/Carsport C6-R #002 -> Eind 2005 aangekocht door PSI C6-R #003 -> Nog altijd in handen van Corvette Racing, maar zou na Le- Mans verkocht kunnen zijn C6-R #004 -> Nog altijd in handen van Corvette Racing, maar zou na Le- Mans verkocht kunnen zijn
|
||||
|
||||
Ik heb eens gevraagd aan Anthony Kumpen: "Momenteel gaan we nog geen 2e C6 kopen. Ook voor volgend jaar hebben we nog geen beslissing genomen, dus we zullen moeten afwachten. Dit hangt af van de sponsorbudgetten etc."
|
|
||||
|
||||
Ook bij SRT wordt er nog niets vrij gegeven: "Onze plannen voor in de toekomst zijn nog niet bekend, maar er wordt hard aan gewerkt."
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ging het maar zo makelijk, maar het kan denk ik wel. 1ste C6-R: B. Longin & A. Kumpen 2de C6-R: M. Hezemans & ???? K. Mollekens, M. Goossens, J. Bleekemolen, K. Derbert F. Bouvy of J. Menten bij PSI wegkapen ???? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|