![]() |
|
|
|||
|
|||
Wohoo... nen dikke proficiat aan de jongens van Carsport Holland en zeker ook aan U4B, project geslaagd!
|
|
||||
|
||||
Mooie ereplaats voor PK/U4B, maar ik denk toch dat ze op meer hadden gehoopt. In ieder geval, eindelijk eens geen Maserati die met de winst gaat lopen, maar de C6R van Hezemans!
![]() En Vandepoele zelf die min of meer de oorzaak is van het verlies, man man, die zal niet aanspreekbaar zijn vrees ik ![]() |
|
|||
|
|||
U4B heeft gezien de omstandigheden het maximum er kunnen uithalen.
Vind het wel jammer voor VDP maar dat is nu eenmaal autosport, ieder krijgt wel eens zijn deel van de tegenslag. |
|
||||
|
||||
Niet vergeten ze rijden met een oudere corvet.
Tog mooi wat ze hebben laten zien. |
|
||||
|
||||
Jammer dat ik niks qua beelden heb meegekregen van de race, maar erg leuk dat Hezemans wint.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
't Is een mooie race, spijtig van de lange SC fazes. Proficiat aan iedereen die het uitgereden heeft.
|
|
|||
|
|||
Zelfs in het mediacentre en op de grote schermen was er buiten de reguliere tv-uitzendingen van Men&Motors, Sport1 etc geen coverage. Denk dat we meer dan de helft van de race naar een testbeeld of 'fixed position' beeld keken (Eau Rouge).
|
|
|||
|
|||
de Sporza-site vermeldt niet eens de 24u, dat is pas erg! Zeker als ze zich als een sportnieuwssite willen profileren...
|
|||
|
|||
Mooie overwinning van Carsport!!Wat me wel verbaasde is dat de wagens niet meer binnen de piste moeten blijven.Heb op de raidillon 2 uur staan kijken en de Maserati's waren zowat de enige die binnen de lijnen bleven.De meesten sneden gewoon af rakelings naast de bandenstapel.
De Ferrari races in het voorprogramma waren nog erger met enkele zware crashes tot gevolg.Vrijdag heb ik daar zelfs baanposten moeten zien springen voor hun leven onder safety car!!De auto die ze op een veilige plaats aan het duwen waren bleef dan ook staan op de top van de raidillon met hachelijke standjes tot gevolg. |
|
|||
|
|||
Witte lijnen, geen lijnen
Zoals de vorige schrijver al had gezien, inderdaad zeer gevaarlijke situaties rondom de radillon. Vanaf de tribune inderdaad goed e zien a. hoe gevaarlijk het was tijdens de periode onder geel. De baanposten moesten inderdaad springen. Daarnaast het voordeel wat sommige auto's behalen op dat deel. Als je af snijd is de rechte lijn snelheid veel hoger dan die van de auto's die netjes binnen de lijnen blijven.
Organisatie: doe hier iets aan. Het is niet fair ten opzichte van de deelnemers die zich netjes aan de "baan" houden. |
|
||||
|
||||
De organisatie heeft het wel toegelaten dit jaar. Omdat het circuit nog niet 'af' was. Niet zoals bij het uitkomen van de nieuwe chicane is alles wat geen gras is het circuit. Zelfs de piloten vonden dit belachelijk en vanaf volgend jaar zal dit hoogstwaarschijnlijk worden afgeschaft.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Haha, in your face Aston Martin
![]() Een lach op mijn gezicht toen s'morgens de gecrashte BMS Aston op de takelwagen binnen kwam ![]() Geweldige overwinning voor Corvette. Geweldige stints gezien van Fassler ![]() Ook knap dat alle 4 Corvette's aan de finish staan. GT2, knappe prestatie van Porsche ![]() Dit jaar eens niet AF Corse, mijn weekend was perfect ![]()
http://www.brechtdecancq.com Last edited by Brecht; 30-07-2007 at 11:58. |
|
||||
|
||||
Ik hoor van buitenlandse vrienden dat de commentaar rond het circuit volledig in het Nederlands of Frans was. Moet dit eigenlijk niet in het engels want de 24 h van spa is toch een grootte internationale race?. Er waren zelfs jongens die van australie kwamen om de race te zien, maarja ze verstonden ook niks van de commentaar en waren zo gefrustreerd dat ze wouden terug vliegen.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|