|
|
||||
|
||||
Ik had nog niet eerder gereageerd, en ik ben dan ook meestal geen stille meelezer. Ik heb dan ook nog niet gelezen de laatste dagen. Nu dus wel en het interieur ziet er zeer echt uit. Die gordel-clipsen (of hoe het ook mag heten) zien er erg goed uit en zijn een hele leuke toevoeging! Zoals dominique al zei...ge zijt uzelf aan het overtreffen en het bevalt ons nog ook
Neemt ge hem zondag mee? Tom |
|
||||
|
||||
Top modelbouwwerk Guido, petje af !
pracchtig werk |
|
||||
|
||||
De raamrubbers zijn ondertussen geverfd. Omdat ik niet zo'n vaste hand heb, plek is dus eerst alles netjes af. Kruipt wel wat tijd in, maar het resultaat komt dan ook overeen met de tijd die je erin gestoken hebt. Noteer ook het "pinkerke" dat al aangebracht is op de linkerzijde.
|
|
|||
|
|||
afplakke
Guido, plak jij ook af om de pannellines te zetten ?
prachtig werk in ieder geval. |
|
||||
|
||||
De raamrubbers zijn erg mooi geschilderd Guido! Is het met gewone tamiya tape afgeplakt?
Tom |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
De koplampen zijn ondertussen ook afgewerkt en gemonteerd. Net zoals de voorste richtingaanwijzers, de nummerplaatbevestiging als het nummerlplaat zelf. Ook de onderlip aan de bumper werd geverfd. Gezien het hier om een model gaat van na de facelift, zie hiervoor ook de aanpassingen aan de achterzetels, zijn de voorste richtingaanwijers niet orange maar wel wit. Dit is meteen ook de reden waarom de koplampen volledig in chroom zijn en niets deels chroom, deels zwart zoals ik eerder uitgeprobeerd had. Omdat ik benieuwd was naar hoe één en ander er gemonteerd zou uitzien, heb ik even alles eens samengestoken. Begint al een beetje op een Prelude te lijken. |
|
||||
|
||||
Begint ! Begint?!
Dit is gewoon een Prelude man ! Zeer knap afgewerkt ! Na alle misirie zie je nu wel het einde van de tunnel hé. de panellines en raamrubbers zien er fantastisch uit . een dikke |
|
||||
|
||||
Hoe dikwijls moeten we nog herhalen dat het ten strengste verboden is hier foto's te posten van het 1:1 model, en dan durven beweren dat het een model is?
Goe bezig!
|
||||
|
||||
En de volgende meeting gaan we op de parking kijken waar hij geparkeerd staat.
|
|||
|
|||
heb gisteren bij de politie een diefstal gemeld van mijn honda prelude, en hier is hij dus........
ik wil hem terug !!!! |
|
||||
|
||||
Uw richtingsaanwijzers blijven die zo Guido?
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Gisteren nog even verder gedaan. De achterlichten zitten er ondertussen ook op. Ook hier heb ik 2 keer geprobeerd omdat ik de eerste keer niet echt tevreden was met het resultaat. Omdat er geen enkele structuur aan de binnenkant zit, besloot ik van de glaasje op zich te bekleden met BMF nadat deze geschilderd waren, maar dat vond ik niet zo mooi. Dus, de glaasje afgewassen met methanol - ging prima - en opnieuw gedaan. Deze keer dus zonder BMF aan de binnenkant.
Ook de achterste ruiten zijn ondertussen gemonteerd, alsook de ruitenwisser. Hier heb ik de ruitenwisser uit de kit aangepast met een PE deel. De arm heb ik gerecupereerd en de wisser met blad is in PE. Volledig in PE ging niet gezien ik niet over de juiste vorm beschik. Nu moet ik de Prelude naar Carglass brengen om de voorste ruit te laten monteren. |
|
||||
|
||||
Dat ziet er al prachtig uit, dus de voorruit zal ook wel in orde komen zeker. Ik ben echter benieuwd naar het schuifdak.
Rate This Thread | |
|
|