De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Eenzitters
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 13-08-2007, 18:16
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
“Dit is voor ons supergoed! Het is een ontzettend mooi evenement met veel spektakel waar veel mensen op afkomen”, aldus een opgetogen Collé. “Bovendien doet er met Robert Doornbos ook een Nederlander aan mee. Voor het circuit van Zolder is het een heel bijzonder gebeuren, want in de BRL en natuurlijk de ChampCars wordt echt gas gegeven. Na de laatste Formule 1-race op dat circuit (1984), is dit het grootste evenement dat er sindsdien gehouden wordt!”

persreutel Collé http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=8000
Leuk die berichten van sponsors, hoort erbij Nooit objectief, ook dat hoort erbij Allemaal niks mis mee maar we doen niet aan geschiedsvervalsing Of de champcars het grootste evenement na de F1 in 1984 gaan worden? Laten we het hopen maar qua toeschouwers aantallen tellen de wedstrijden van de DTM, begin jaren negentig en de World Series van de afgelopen jaren aardig mee.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 13-08-2007, 19:56
buchinski buchinski is offline
De Paddock Rookie

Over toeschouwersaantallen ga ik me niet uitlaten maar qua spektakel zijn dit wel het krachtigste bolides die ooit "in anger" op Zolder reden. Met de mogelijke uitzondering van de F1 turbo's uit 1984, misschien ook de Ascari-Judds uit de euroboss serie, ik weet niet echt hoeveel PK's die uit hun 4-liter halen... hoewel ik denk dat zelfs de Champcars van tegenwoordig technologisch geavanceerder zijn dan die voormalige F1's.

Maar 750PK, gesteund door modern grondeffect, die "voor echt" op Zolder rijden, het zal wel een unicum zijn.
Reply With Quote
Old 14-08-2007, 18:10
Xsara_VTS's Avatar
Xsara_VTS Xsara_VTS is offline
De Paddock Rookie

'k ben vandaag is gaan zien op Terlaemen en er zijn al enkele tribunes geplaatst.
Aan en na de Jochen Rindt bocht.

hier een Panorama zicht.
Old 14-08-2007, 18:14
Marc Marc is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Enkele weken terug waren er berichten, o.a. in Het belang van Limburg, dat er nog een of andere spectaculaire stadsdemo aan zat te komen. In welke stad? Dat stond er niet bij.............

Heeft iemand ooit daar nog iets van vernomen?

Stadsdemo in Hasselt gaat niet door. Naar verluidt omdat de auto's niet sneller dan 50 km/u mochten rijden over de groene boulevard.
Reply With Quote
Old 14-08-2007, 18:54
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by buchinski View Post
Over toeschouwersaantallen ga ik me niet uitlaten maar qua spektakel zijn dit wel het krachtigste bolides die ooit "in anger" op Zolder reden. Met de mogelijke uitzondering van de F1 turbo's uit 1984, misschien ook de Ascari-Judds uit de euroboss serie, ik weet niet echt hoeveel PK's die uit hun 4-liter halen... hoewel ik denk dat zelfs de Champcars van tegenwoordig technologisch geavanceerder zijn dan die voormalige F1's.

Maar 750PK, gesteund door modern grondeffect, die "voor echt" op Zolder rijden, het zal wel een unicum zijn.
Tuurlijk zijn de champ cars geavanceerder dan de oude F1's.

Over die Ascari Judds, ik zou rekenen op zo'n 650-700 pk hoewel ik hier niet zeker van ben.
Old 14-08-2007, 20:08
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Weet iemand wanneer dat kantoor op CZ voor de ticketverkoop open is? Zijn dat de gewone kantooruren?
Reply With Quote
Old 14-08-2007, 20:15
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular

Ja
Reply With Quote
Old 15-08-2007, 17:12
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Iemand enig idee wat de mysterieuze "F1x2 on track activity" mag voorstellen, die ons de eerste twee dagen anderhalf uur moet bezighouden?
Reply With Quote
Old 15-08-2007, 17:42
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Nicki_Mks View Post
Iemand enig idee wat de mysterieuze "F1x2 on track activity" mag voorstellen, die ons de eerste twee dagen anderhalf uur moet bezighouden?
http://forum.depaddock.eu/showpost.p...&postcount=207
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 15-08-2007, 18:05
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Ah sorry, weekje weggeweest
Reply With Quote
Old 17-08-2007, 11:15
gregske v gregske v is offline
De Paddock Rookie

weet iemand of je op vrijdag aan de ingang zelf nog tickets kan kopen?
Reply With Quote
Old 17-08-2007, 16:43
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

Waar moet je eigenlijk binnen gaan om in de groene zone van de eerste linkse te komen, want vraag mij af hoe je daar geraakt als er op die weg naar daar een tribune staat in de ickx. Of is dat nog een andere straat?
Old 17-08-2007, 19:51
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by gregske v View Post
weet iemand of je op vrijdag aan de ingang zelf nog tickets kan kopen?
Wees er maar zeker van dat op vrijdag kaarten kunt kopen Bij (zowat) elk evenement (dus niet alleen autosport) zijn aan de kassa steeds kaarten te koop. Ook als er melding is dat het evenement uitverkocht is. Dit doen organisatoren vaak om problemen te voorkomen met toeschouwers die komen opdagen zonder kaartje.

Quote:
Originally Posted by RKG View Post
Waar moet je eigenlijk binnen gaan om in de groene zone van de eerste linkse te komen, want vraag mij af hoe je daar geraakt als er op die weg naar daar een tribune staat in de ickx. Of is dat nog een andere straat?
Als het net zo is als in de DTM-dagen dan kun je gewoon over (een gedeelte van) het Herderspad lopen. Ticketcontrole vond plaatst aan de trappen van de tribune. Als je het filmpje op Pitstop bekijkt dan staan de tribunes op de parkeerplaatsen van het Herderspad. De weg zelf is dus vrij.....
Reply With Quote
Old 17-08-2007, 20:28
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Ik heb mijn ticket ook op zak voor vrijdag. Ik hoop dat ik wat te zien ( en te horen krijg) van het programma. Beetje spectakel zou fijn zijn.
Old 19-08-2007, 11:15
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

De uitzending op vt4 begint rond half 3 met commentaar van Kris Wauters en Erik Van Hoorick.

bron: www.vt4.be

Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules