|
|
||||
|
||||
Ik heb vorig weekend iets raars gezien. Op het eerste zicht leek het een Caterham maar het was een driewieler...
|
||||
|
||||
Zou wel eens een Reliant kunnen zijn volgens mij.....
|
|
||||
|
||||
Nu vrijdag komt de Corvette club samen bij mij. Zal ook wel wat moois te zien zijn
|
||||
|
||||
Hedenmorgen in de drukke ochtendspits een dergelijk geval gezien:
Die beste kerel ging draaien op een kruispunt waar normaal het recht van de brutaalste geldt. Echter vandaag bleef iedereen geduldig wachten totdat het slagschip zijn rondje had gemaakt. Zou het dan toch waar zijn: Size does matter
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
op basis van een 2cv
|
||||
|
||||
Vanmorgen stond er een Frieghtliner op het de parking waar ik toevallig ook stond
Ongeveer zoiets, maar het model dat ik gezien heb, was naar mijn mening groter, en veel ouder. Hij had ook een horizontale grille, en had meer rondingen geloof ik. Ik vind in elk geval geen foto op internet...
|
||||
|
||||
Toen ik bij Coca-cola een vakantiejob deed stond er zo'n kerstmis-spot vrachtwagen voor de deur...
|
||||
|
||||
Vandaag thuis nog een de garage poort open gedaan doekje omhoog gehoffen en een Renault 5 GT Turbo zien staan ( wit parelmoer met OZ velgen onder dit is pa zen speelgoed). Voor de rest zie ik elke dag ne RX-7 ( de mijne). Hier in de buurt rijd regelmatig een Jaguar E-type en een renault alpine A110 rond van één en dezelfde eigenaar! Paar dagen terug al een mitsu evo 8 gezien! en met de sezoensrally stonden er twee achter elkaar, zodra ik foto heb bewerkt zet ik hem on line. Voor de rest rijd hier regelmatig een mitsubishi GTO voorbij, met ene vrouwke achter het stuur.
En tlaatst een zeer knappe ferrari 512 tr gezien!!! Verbaasd naar wagen aant kijken, het word groen je hoort een heerlijk geluid en da ding is foetsie!!! Vroeger heeft men vader nog een Renault alpine v6 gt turbo gehad ontzettend knap ding en snel!!! Nu is hij vast beraden om een Renault Avantime te kopen :s |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit weekend zullen er wel meerdere ferrari's gezien worden zeker |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
|
||||
|
||||
De Corvettemeeting vandaag in de WHEELS was ook wel in orde. Toch wel schitterende wagens. Een 15-tal waren er aanwezig en het zijn toch wel plezante mensen die lang kunnen blijven hangen. Dat zie je wel aan het uur dat ik dit post ....
|
|||
|
|||
vandaag een peugeot 407 gezien
wel een mooie wagen maar het is weer wat wennen gisteren op weg naar spa op de autostrade een 360 Modena bijne in de vangrail zien gaan |
|
||||
|
||||
Quote:
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|