![]() |
|
|
View Poll Results: Anno 2005 : wie wordt de volgende WK F1 na Schumacher? | |||
Alonso, maar DIT jaar wordt het nog wel Schumi hoor! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 22.73% |
Alonso, en wel DIT jaar al! |
25 | 56.82% |
Trulli, maar pas volgend jaar! |
1 | 2.27% |
Trulli, en wel DIT jaar nog! |
1 | 2.27% |
Het wordt hoe dan ook Raikkonen na Schumi. |
4 | 9.09% |
Het wordt hoe dan ook Montoya na Schumi. |
0 | 0% |
Het wordt hoe dan ook Schumi 2 (Ralf) na Schumi. |
0 | 0% |
Het wordt hoe dan ook Fisichella na Schumi. |
1 | 2.27% |
Het wordt hoe dan ook Barrichello na Schumi. |
0 | 0% |
Geen enkele van de bovenstaande mogelijkheden is juist. |
2 | 4.55% |
Voters: 44. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Op de een of andere manier ben ik ervan overtuigd dat Alonso nog dit jaar kampioen wordt, maar een degelijke verklaring heb ik er niet voor. Volgens mij is het Maranellese Rijk aan een periode van verval begonnen, zoals dat in het verleden wel eens meer het geval is geweest.
jan |
|
||||
|
||||
daarvoor is het nog veel te vroeg. er is nog een heel kampioenschap te rijden he.
|
||||
|
||||
Quote:
1) Hoe lang zullen de Bridgestones het uithouden tijdens een volledige race waarin Schumacher (als hij al aan de leiding zou liggen zoals we het stilaan gewend waren) onder druk van Alonso en consoorten alles behalve "controlerend" zal kunnen uitrijden... 2) Zelfs als Schumacher de overwinningen aan elkaar rijgt kan hij niet meer doen dan dat : winnen. Hij kan dus niet beletten dat Alonso bv telkens 2e wordt. En met de huidige voorsprong zitten we dan al ver in het seizoen voor ze op dezelfde hoogte zitten qua puntenstand. En wie weet wat er in tussentijd allemaal kan gebeurd zijn? Samengevat mag er nu niets meer verkeerd gaan voor Ferrari. Er zijn seizoenen geweest waar dat daadwerkelijk verwezenlijkt werd. Maar of dit seizoen er ook zo eentje wordt is maar de vraag... En Renault blijft ondertussen ook niet werkloos toezien natuurlijk. Dat ze nu al op hun maximum zouden zitten zou me eerlijk gezegd sterk verwonderen... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
ja, maar ik had het meer op de stelling dat de rooien op hun retour waren, deze keer
![]()
|
||||
|
||||
er mag niks meer verkeerd gaan voor Ferrari ....
==> die stelling lijkt me ook een beetje overtrokken .... OK .. er is een aanzienlijke kloof ... Ma vanaf er eens een uitvaller tussenzit bij Renault (Fisichella is immers de afgelopen 2 races uitgevallen ... dus zo onmogelijk is het daar ook niet) kan de voorsprong bijzonder snel beginnen slinken Over het algemeen heb ik zoiets ... Als een bepaald team op 3 races een kloof kan slagen van 24 punten .... dan kan een ander team die kloof ook even snel terug dichten ... Het feit dat het in dit geval Ferrari is (met hun staat van dienst van de afgelopen jaren) versterkt dat vertrouwen alleen maar Nog 16 races .... er kan nog ZOOOVEEEL gebeuren
![]() Last edited by airco; 21-04-2005 at 17:31. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hoop voor de rooien dat ze in de top kunnen blijven meedraaien, maar beschouw wat er tijdens de eerste drie GP's is gebeurd toch als "voortekens". Over een race of drie, vier zullen we nog eens klappen ![]() jan |
|
||||
|
||||
ik ben blijkbaar nog steeds de enige die denkt dat Raikkonen de volgende wereldkampioen gaat worden
|
||||
|
||||
Ik vind dat Webber en Heidfeld in die poll ontbreken. Het zal voor beide niet dit jaar gebeuren, maar ze horen wel in dat lijstje te staan. Ik zie niet waarom Ralf, Montoya, Michael en Fisichella in dat lijstje staan.
Ofwel Raikkonen, ofwel Alonso. Ik tip Raikkonen, net als Andy. |
|
||||
|
||||
En dan Button toch ook wel hoor
![]() Gezien de seizoensstart dacht ik wel dat Alonso ging winnen, bij McLaren dachten ze daar precies anders over ![]() ![]()
..: www.marcgoossens.com :.. Last edited by The Interceptor; 22-05-2005 at 22:28. |
|
||||
|
||||
Het wordt hoe dan ook Raikkonen na Schumi.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Wel, ik heb op Alonso gestemd maar ik begin toch stilaan ook meer in de kansen van Raikkonen te geloven.
|
|
|||
|
|||
3 koersen geleden gaf niemand Raikonnen een kans. Na Imola ging Schumachter WK worden...
Het kan nog "draaien" he mensen! Als Toyota ergens dit seizoen eureka roept, en een halve seconde vindt, dan kan zelfs Trulli nog aan een inhaalrace beginnen, hij ligt ook nog op vinkenslag qua punten. Renault gaat ongetwijfeld z'n probleem wel vinden. Ferrari wordt afwachten... te hard proberen kan ook nefast zijn (overontwikkeling en verlies van reliabele wagen) Of krijgen we weer een illegale band paar races voor 't einde van't seizoen, kijk hoe dat een kampioenschap kan veranderen...
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|