![]() |
|
|
||||
|
||||
Ga er zijn vanaf vrijdagavond,is eigenlijk nog maar mijn tweede keer
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ik zal waarschijnlijk een tijdje samen met Bramzel in hoogsteigen persoon rondlopen.
![]()
|
||||
|
||||
Alleen de zaterdag en een stuk van de nacht..............als het paard van Troje
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Breed paard dan hè
![]() Ik ben er vanaf woensdagavond t/m zondagavond als fotograaf/typmiep ![]() |
|
||||
|
||||
Awel, ik zal proberen iedereen te herkennen!
![]() ![]() Quote:
Niemand die mee gaat lopen met de "Jogging du Raidillon" op vrijdagavond? Komaan hé jongens, autosportliefhebbers! ![]() Awel, om het interessanter te maken, ik geef een pintje aan de eerste Depaddocker die over de streep komt bij de 7km! (en geen bochten afsnijden hé! ![]()
|
|||
|
|||
7km hardlopen...dat rondje gewoon lopen is al ernstig. Gelukkig rijden die media shuttles rond
![]() |
|
||||
|
||||
Awel, om het interessanter te maken, ik geef een pintje aan de eerste Depaddocker die over de streep komt bij de 7km! (en geen bochten afsnijden hé!
![]() ![]() Last edited by Fonne; 17-07-2006 at 22:58. |
|
||||
|
||||
Quote:
op de shuttles kan je niet vertrouwen, staan meer stil dan ze rondrijden, en als de PERSshuttle dan rond komt zit ie vol met een stel idiote vips die met hun gezicht tegen het raam aanplakken is al ieder jaar zo, net zoals tijdens de LMS dus je kan er van uit gaan dan je 95% van de tijd toch moet wandelen |
|
||||
|
||||
Jep ik ga hoogstwaarschijnlijk ook aanwezig zijn, mijn 1ste keer 24 uren Spa die ik ga zien!!
![]() Te herkennen aan... zal ik nog moeten verzinnen ![]() En kzou vanaf vrijdag avond tot zondag avond gaan, maar nog onver voorbehoud... Zijn er geen fietsen te huur voor die marathon? ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Zij die heel rustig beginnen en eerst de zotten laten vertrekken en op het eindje een tandje of zelfs twee kunnen bijsteken, lopen voor eigen kunnen een schitterende tijd en zullen tevreden terugblikken op een mooi rondje! En ik spreek uit ervaring. Heb al enkele "lopen" meegedaan (als amateur, eerlijk waar) en heb "het circuit" vorig jaar ook onderschat. Mocht toen ingedeeld worden bij de categorie van "gewoon lopen" ![]() Ik zou zeggen, schrijf je gewoon in, loop mee om uit te lopen (toch zo'n beetje de spirit van de 24h hé! ![]()
|
||||
|
||||
ik kom uk kijken!doe da al van kleins af mee de papa
![]() te herkenen mee zwart petje met MDRIFTPOWER er op zo zijn we mee enkele grtz |
|
|||
|
|||
Quote:
Alleen willen de mensen bij de hekken bij Kemmel en Stavelot nog wel eens de andere kant opkijken of gaan ze even met de chauffeur kletsen ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Zal toch moeilijk worden om naast jou door te kijken, ben benieuwd hoeveel mensen jou niet gaan vinden. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Gewoon eens schreeuwen dat Jan Heylen een slechte coureurs is...zien wie er reageert
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
die van de parking naar de paddock rijd altijd maar de media shuttle rond de baan heb nog geen enkel jaar gehad dat die betrouwbaar zijn en deftig rond rijden in spa kunnen ze op dat gebied echt nog iets van de duitse circuits leren |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|