![]() |
|
|
||||
|
||||
Bij veel mensen sta ik bekend als een azijnpisser, negatieveling, holland-hater of wat dan ook..........het is dan maar zo. In ieder geval heb ik een broeder gevonden:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
@Marc: met jouw rijstijl dan nog mogen deelnemen zou ik ook gratis willen doen, zolang ik ook maar niet de aangebrachte schade moest betalen ...
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Meer info, Rothengather en Lammers aan het woord: http://www.l1.nl/nieuwsfiles/E117WH4...%20bericht.WMA Na alles gelezen te hebben, indien correct geschreven en gelezen te hebben: - Verstappen/Rothengather hebben alles binnen van 2005/2006. Weliswaar voorzien van de Nederlandse betaaltermijnen..............maar alles is binnen. -Rothergather eist een bankgarantie voor het volledige seizoen 2006 / 2007 -Lammers kan simpelweg geen bankgarantie voor een volledig seizoen. Hoogstens 2 races op dit moment. -Moet Lammers een bankgarantie geven aan Verstappen/Rothengather voor een volledig seizoen A1GP? Anders gezegd, kapt de serie er na twee race mee (reeel scenario), dan moet Lammers de resterende 11 races uit eigen zak betalen. -Fans, liefhebbers en insiders (zie reacties op autosport.nl) zijn ziedend op Verstappen / Rothengather. Conclusie: Verstappen en Rothengather dienen te worden opgenomen in een getuige-beschermings programma ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Hij heeft een punt, ik wil ook niet gratis werken voor mijnen baas, zeker ni als ik het hachje er bij kan inschieten, maar natuurlijk gaat het hier om zoveel eigen fans... Echt vreemd, zou hij schrik hebben geen klinkend resultaat neer te zetten? ![]() Enfin, Bleekemolen erin gaat veel meer vonken geven denk ik. Uiteindelijk is Jos toch wel vergane glorie geworden... Je kan je dan nog afvragen welke glorie natuurlijk ![]() |
|
||||
|
||||
Ik ben al jarenlng fan van Verstappen. maar dit slaat op alles.
Jos die eigenlijks langzamerhand zelf stopt met raced. Dan zou je eigenlijks voor je plezier gaan rijden zou je zeggen. Eigenlijks moet Verstappen trots zijn om voor Nederland mogen uit te komen en z'n talent eens echt te laten zien. Het zal me niks verbazen of Huub staat bij de volgende race aan te kloppen bij Lammers om toch het contract te teken. |
|
||||
|
||||
Ik ben nog op zoek naar kaarten voor de A1 Gp.
Een ticket met algemeene inkom plus paddock als het mogelijk is. Zijn er Verstappen fans of andere die hun kaart wensen te verkopen ? Dan zou ik dat graag vernemen via PM. |
|
||||
|
||||
grap of ernst...ik weet het niet....
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
jup grapje...wel goed gevonden moet ik zeggen...
|
||||
|
||||
Ja hoor. Kwam hetzelfde type kaartje tegen waarin men een concert van een groepje had gepromoot. Iedereen blij dat de groep kwam optreden, maar bleek dus lekker niet door te gaan.
![]() Benieuwd hoeveel mensen in de Verstappen-grap zullen tuimelen. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Strandtent bestaat overigens wel..............maar ik dacht dat die strandtenten na 30 september niet meer op het strand mogen staan wegens off-season.
|
||||
|
||||
Op de site van CPZ vind je enkele fotootjes van de "landing" van de cargo's en de build-up. > http://www.circuit-zandvoort.nl/nieu...bouw/index.xml
Verder is de site van A1GP.com goed up-to-date wat fotomateriaal betreft! ![]() Hier > http://www.a1gp-photo.com/gallery/ga...-2006-01&s=th# vind je een lading foto's day by day... (ook al van gisteren) |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Een andere groep racen gekken hebben dit bedacht:
![]() |
![]() |