De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Eenzitters
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 27-09-2006, 21:01
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Bij veel mensen sta ik bekend als een azijnpisser, negatieveling, holland-hater of wat dan ook..........het is dan maar zo. In ieder geval heb ik een broeder gevonden:

Quote:
Een feit is ook dat deze hele gang van zaken weer eens een buitengewoon negatief licht werpt op de professionaliteit, of liever gezegd het gebrek daaraan, in een groot deel van de Nederlandse autosport. We hebben er al heel wat zien komen en gaan. Sponsors die met grote mond verkondigden dat ze de Formule 1 wel even naar hun hand zouden zetten. Collega Nando Boers schreef er twee jaar geleden in “Formule 1” een fantastisch artikel over. “De paddock-cowboys”, luidde de titel, en het verhaal sloeg de spijker precies op z’n kop. Dit seizoen hadden we ook te maken met perikelen in de DTM die de reputatie van ons land in de autosport geen goed deden. Rechtszaken, moddergooierij, vage afspraken en onduidelijke contracten. Broddelwerk.

René de Boer
http://www.autosport.nl/actueel/news...8&bericht=4010
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 27-09-2006, 21:02
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular

@Marc: met jouw rijstijl dan nog mogen deelnemen zou ik ook gratis willen doen, zolang ik ook maar niet de aangebrachte schade moest betalen ...
Reply With Quote
Old 27-09-2006, 22:12
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Pinzie
@Marc: met jouw rijstijl dan nog mogen deelnemen zou ik ook gratis willen doen
Mwoah, weleens gekeken naar de rest van de coureurs in A1GP 2006 / 2007? Daar zitten namen tussen die in Google nauwelijks hits opleveren

Meer info, Rothengather en Lammers aan het woord:
http://www.l1.nl/nieuwsfiles/E117WH4...%20bericht.WMA

Na alles gelezen te hebben, indien correct geschreven en gelezen te hebben:

- Verstappen/Rothengather hebben alles binnen van 2005/2006. Weliswaar voorzien van de Nederlandse betaaltermijnen..............maar alles is binnen.
-Rothergather eist een bankgarantie voor het volledige seizoen 2006 / 2007
-Lammers kan simpelweg geen bankgarantie voor een volledig seizoen. Hoogstens 2 races op dit moment.
-Moet Lammers een bankgarantie geven aan Verstappen/Rothengather voor een volledig seizoen A1GP? Anders gezegd, kapt de serie er na twee race mee (reeel scenario), dan moet Lammers de resterende 11 races uit eigen zak betalen.
-Fans, liefhebbers en insiders (zie reacties op autosport.nl) zijn ziedend op Verstappen / Rothengather.

Conclusie: Verstappen en Rothengather dienen te worden opgenomen in een getuige-beschermings programma Andere identiteit en uiterlijk zijn nog het minste
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 27-09-2006, 22:21
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by corvetteboy
haha, wat een klucht zeg
Helemaal mijn gedacht
Hij heeft een punt, ik wil ook niet gratis werken voor mijnen baas, zeker ni als ik het hachje er bij kan inschieten, maar natuurlijk gaat het hier om zoveel eigen fans... Echt vreemd, zou hij schrik hebben geen klinkend resultaat neer te zetten?

Enfin, Bleekemolen erin gaat veel meer vonken geven denk ik. Uiteindelijk is Jos toch wel vergane glorie geworden... Je kan je dan nog afvragen welke glorie natuurlijk
Reply With Quote
Old 27-09-2006, 22:39
JorritVD's Avatar
JorritVD JorritVD is offline
De Paddock Regular

Ik ben al jarenlng fan van Verstappen. maar dit slaat op alles.
Jos die eigenlijks langzamerhand zelf stopt met raced. Dan zou je eigenlijks voor je plezier gaan rijden zou je zeggen.
Eigenlijks moet Verstappen trots zijn om voor Nederland mogen uit te komen en z'n talent eens echt te laten zien.
Het zal me niks verbazen of Huub staat bij de volgende race aan te kloppen bij Lammers om toch het contract te teken.
Reply With Quote
Old 28-09-2006, 00:02
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular

Ik ben nog op zoek naar kaarten voor de A1 Gp.
Een ticket met algemeene inkom plus paddock als het mogelijk is.
Zijn er Verstappen fans of andere die hun kaart wensen te verkopen ?
Dan zou ik dat graag vernemen via PM.
Old 28-09-2006, 21:47
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

grap of ernst...ik weet het niet....

Quote:
Jos Verstappen en Huub Rothengatter willen het goedmaken met de, sinds eergisteren, boze fans. Er wordt aanstaande zondag, 1 oktober, een meet en greet georganiseerd in een strandpaviljoen te Zandvoort. Jos zal van iedere fan een meegenomen item signeren. Voor iedere betalende fan ligt er uiteraard ook een presentje klaar.

Om het geheel in goede banen te leiden zal het paviljoen worden afgezet met dranghekken. Hierdoor wordt het mogelijk voor iedere fan om Jos Verstappen 5 seconden live te aanschouwen. "Omdat we verwachten dat het storm gaat lopen, hebben we de tijdsduur moeten stellen op 5 seconden " aldus Rothengatter. "Jos heeft 's avonds weer een schnabbel in Limburg en moet dus op tijd vertrekken richting het zuiden".

Kaartjes zijn vanaf vandaag te koop op de bekende voorverkoopadressen en kosten slechts 50 euro p.p.. Tevens zijn er kaarten te koop aan de (geimproviseerde) kassa bij de beachclub.

f1togo.com
Reply With Quote
Old 28-09-2006, 21:49
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by JPMontoya

f1togo.com
Volgens mij: een grap. Ik heb dat type kaartjes ook al eens zien voorbijwaaien op sites van bands, waar sommige fans een grap wilden uithalen.

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 28-09-2006, 22:25
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

jup grapje...wel goed gevonden moet ik zeggen...
Reply With Quote
Old 28-09-2006, 22:26
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Ja hoor. Kwam hetzelfde type kaartje tegen waarin men een concert van een groepje had gepromoot. Iedereen blij dat de groep kwam optreden, maar bleek dus lekker niet door te gaan.

Benieuwd hoeveel mensen in de Verstappen-grap zullen tuimelen.

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 28-09-2006, 22:30
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by JPMontoya

f1togo.com
Geweldige grap

Strandtent bestaat overigens wel..............maar ik dacht dat die strandtenten na 30 september niet meer op het strand mogen staan wegens off-season.
Reply With Quote
Old 29-09-2006, 12:35
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Op de site van CPZ vind je enkele fotootjes van de "landing" van de cargo's en de build-up. > http://www.circuit-zandvoort.nl/nieu...bouw/index.xml

Verder is de site van A1GP.com goed up-to-date wat fotomateriaal betreft!
Hier > http://www.a1gp-photo.com/gallery/ga...-2006-01&s=th# vind je een lading foto's day by day... (ook al van gisteren)
Old 29-09-2006, 19:10
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Hard:

www.autosport.nl

Maar wel goed gevonden
Reply With Quote
Old 29-09-2006, 19:23
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

Old 29-09-2006, 19:39
Yvonne's Avatar
Yvonne Yvonne is offline
De Paddock Regular

Een andere groep racen gekken hebben dit bedacht:

Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules