![]() |
|
|
||||
|
||||
Dat vroeg ik me ook af toen ik dat bericht las. Mollekens op de tweede Vette misschien? Als het zover komt natuurlijk...
![]() Maar dat is allemaal off-topic ![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Nope, http://www.ffsa.org/ en dan zie je rechts boven calender staan.
Als je er op klikt krijg je nog die van '06. M'n wens is dat ze volgend jaar Spa zouden onveilig maken. Indien niet, dan gaan we gewoonweg terug met de Paddock richting LeMans zeker? ![]() |
|
||||
|
||||
Kalender voor 2007 is bekend gemaakt.
7/8/9 april NOGARO 28/29 april LEDENON 12/13 mei DIJON-PRENOIS 7/8 juli VAL DE VIENNE 8/9 september ALBI 13/14 oktober MAGNY-COURS Bron: endurance-info.com Bestaat er bij deze circuit's nog een mogelijkheid om ervan 1tje te bekijken zoals in LeMans dit jaar? Of zijn deze allen te ver om erheen te reizen? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Das leuk...eindelijk eens een FFSA'tje dat in het groot verlof valt.
![]() Magny-Cours is ook goed te doen. Dit jaar plan ik toch minstens 2 koerskes mee te pikken. Vraag mij af waarom ze 1 race laten wegvallen hebben... |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Er zal dus nog een test worden gehouden voor men begint aan het seizoen. Een nieuwigheid in FFSA GT, best wel OK zodat men direct van in begin de balans van alle wagens in evenwicht kan brengen en men terug spannende duels kan krijgen zoals vanaf de helft in 2006. Aangezien ze vanaf half '06 de trageren ietwat hebben geholpen ![]() Zou best kunnen dat men dit voor sommige wagens nog meer gaat doen, aangezien er meer en meer snellere bij komen. Nu als het zo'n spanning brengt als toen in LeMans, dan mogen ze dat van mij gerust doen, dat was pas een spannende race's. |
|
||||
|
||||
Les Aston Martin DBRS9 d’Hexis Racing en piste
Hexis zijn 2 Aston's zijn geleverd en ze hebben hun shakedown gehouden.
Philippe Dumas heeft zo'n 40 ronden gereden zonder een probleem. De Ex-Formule Renault piloot zal normaal gezien niet racen maar enkel testwerk verrichten. Piloten worden Manuel en Julien Rodrigues, de 2de wagen is momenteel nog niet bemand. ![]() Bron: ffsa.org |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Per wagen? of per piloot op basis van twee piloten?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Per piloot zeker & op basis van 2 piloten vermoed ik.
Best veel geld als je weet dat je bij Pouchelon Racing op de Dodge voor 95000 € gesteld bent ook voor FFSA GT3.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Tijdens de eerste wedstrijd waren de DBRS9's niet op hetzelfde nivo als de Vipers bijvoorbeeld. AM heeft naderhand de versnellingsbak en de aerodynamica aangepast. Als ik het stukje goed lees heeft Barwell zelf ook het nodige gedaan om er meer snelheid in te krijgen. Komt de vraag: hoe verlaten de 2007 modellen de fabriek? Aangepast met de modificaties van Barwell? Of mag een willekeurig klantenteam alsnog het e.e.a. zelf gaan ontwikkelen?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Sport Auto Vitesse, een nieuw team van dit jaar zet een Ex-Freisinger 996 RSR in. Alain Soulatge is de verantwoordelijke en oprichter van het team.
Bron: endurance-info.com |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|