![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
|||
|
|||
![]()
Goed das dus weer lekker geregeld
Mogas heeft dus via Sherpa drie kaarten voor de kanaaltribune besteld Hoe waren de heren van CZ van plan dat mede te gaan delen ? Aan de ingang s'ochtends vroeg ? ,Het gaat dus gewoon inhouden dat de vroege vogels de beste plaatsen hebben... En bijbetalen ben ik dus geheel niet van plan ![]() Promotor van dit geheel is trouwens nederlander Meindert van Buuren uit de Dutch Supercar Challenge Hij runt hier in de buurt een strandtent ,denk dat ik daar deze week eens een bezoekje breng
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Dus dat betekent dat ik mijn kleine mannen om 4u mag wakker maken om van zee naar Zolder te vertrekken om zeker plaatsen te hebben op de tribune waarvoor ik enkele maanden geld op tafel heb gelegd ...
thx ...
|
|||
|
|||
al deze grieven hebben natuurlijk een bepaalde juistheid.
Maar de schuld in de schoenen van het Circuit Zolder schuiven vind ik toch echt onterecht. Want de organisator (M. Van Buuren en zijn organisatie) staan in voor de de gehele manier van hoe kaarten en prijzen bepaald werden.
|
|||
|
|||
Al goed en wel... maar Mr Van Buuren zit rustig in zijne bungalow op Curacao (of daaromtrent) terwijl zijn diensten hier met de chocodijzen van de rechtgeaarde autosportfan (-annex goedmenende Zolderbezoeker) rammelen.
Heeft CZ dan helemaal niets te zeggen aan die situatie? Moest ik van hen zijn ik zou toch eens wakker schieten want dit avontuur zou hen wel eens meer nadeel dan voordeel kunnen opbrengen op de langere termijn. Dit zal toch wel een episode worden waar de meeste bezoekers zich éénmaal maar zeker geen tweemaal gaan laten aan vangen. Als ik de hele historie dus goed begrijp dan worden de bronze tribunes niet gebouwd. Maar iedereen die een bronze heeft gekocht mag gerust gaan zitten op een Silver tribune. En daarbinnen geldt dan het motto : wie eerst komt, die eerst maalt? Zodat het kan voorvallen dat de zilveren mens, die niet vroeg genoeg komt, geconfronteerd kan worden met een redelijk goed gevulde tribune, omdat bronzen mensen daar reeds hebben plaatsgenomen? Toch wel een redelijk verwarrende situatie? Ik vrees dat Zolder hier aanhangers en bezoekers aan gaat kwijtspelen. Niet iedereen bezoekt dit soort forums om alle achtergrondinfo te gaan uitpluizen. Last edited by buchinski; 20-08-2007 at 20:39. |
|
||||
|
||||
ik snap het niet echt... er wordt nu al heel de zomer honend gaan over de ticketverkoop, en gezegd dat er waarschijnlijk niet veel tickets gaan verkocht zijn...
wat zit iedereen hier dan te vrezen dat ze geen plaats gaan hebben??
|
||||
|
||||
Quote:
De mensen die brons hebben besteld via Sherpa hadden op zijn minst een mailtje mogen ontvangen dat hun tribune gecancelled is en daarin verdere instructies uiteraard. Tot op heden weten die mensen nog van niks. Die mensen komen vij-, zat- of zondag aan en worden dan geconfronteerd met GEEN tribune Brons. Zoekt u het zelf even uit op het circuit! Idem dito voor de Zilver-gasten, die vrezen nu voor hun plekje terwijl dit naar alle waarschijnlijkheid niet terecht is. Kunnen we dat die mensen kwalijk nemen? Nee, ze weten niet beter ![]() Op het gebied van communicatie tussen bezoeker en verantwoordelijke ticketverkoop is dit barslecht te noemen. Als mijn informatie correct is dan mogen we qua bezoekers-aantallen een DTM 2002 scenario verwachten ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Niks mis mee, werken bij een verhuur-firma kan plezant zijn. Klop aan bij de huurder (in dit geval van M. van Buuren) en niet bij de verhuurder (CZ) indien er problemen zijn. Zoiets zet je dan in de "algemene voorwaarden" op de achterzijde van een ticket ![]() Kunnen we dat de bezoeker van CZ kwalijk nemen? Nee, 99% denkt nog steeds dat CZ alles doet. Voor zover ik weet heb ik nog nooit een stuk in het HBvL of ander periodiek gezien dat CZ een nieuwe (verhuur)koers vaart.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
hoeveel bezoekers waren er toen?
|
|
||||
|
||||
zie quote:
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Maar goed Heb vanmorgen CZ en Sherpa een mailtje gestuurd met een vraag om opheldering over deze zaak ,tot nu toe nog niks terug gezien Ik wil sowieso niemand in de weg zitten maar heb ook geen zin om straks bij een tribune tegengehouden te gaan worden Als ik dus een mailtje terug krijg van CZ dan druk ik die af en neem hem as zondag mee. De heer M v B is dus moeilijk bereikbaar hierover Maar we geven niet te snel op
|
||||
|
||||
In dat geval kan ik u melden dat er momenteel negen- à tienduizend tickets verkocht werden.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Probeer hier eens ChampCar Belgium BVBA Pegaguslaan 5 1831 Diegem Tel 02 709 29 51 Fax 02 709 22 22 info@champcarbelgium.com |
|
||||
|
||||
Quote:
ik ga alleen af op commentaren hier op het forum ![]() bij de aankondiging dat je ook tickets kon kopen op het circuit, werd er naar hartelust gespeculeerd dat de ticketverkoop niet zo denderend zou zijn, vandaar
|
||||
|
||||
Filmpje op Pitstop over de aankomst: http://link.brightcove.com/services/...tid=1137687713
Bij 3 min 45 sec. stelt Baert een vraag over de ticketverkoop, leuk antwoord van M. van Buuren maar geen antwoord op de gestelde vraag ![]()
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|