![]() |
|
|
||||
|
||||
Geformuleerde voorstellen:
- een dagje Warneton - een bezoek aan Sinsheim - BMW museum - Audi museum - Minichamps museum |
|
||||
|
||||
Vorige vrijdag was een korte meeting, maar daarom niet minder interessant.
Allereerst wil ik de aanwezigen bedanken voor hun komst, ook al heeft er iemand meer afstand afgelegd dan nodig. En zeggen dat ze ne gps aan boord hebben. De aanwezigen hebben hun kledij in ontvangst mogen nemen, maar niet getreurd, de afwezigen zullen moeten wachten tot in Jabbeke of tijdens de volgende meeting op 18 maart. Van Dominique kreeg ik bericht dat de inschrijving en de maaltijden voor Jabbeke in orde zijn en bevestigd. Ook werden een aantal voorstellen gedaan voor een uitstap later dit jaar. Quote:
Maar genoeg geleuterd, hier zijn de enkele foto's die ik alsnog heb kunnen maken.
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 20-02-2011 at 16:17. |
|
||||
|
||||
Er waren ook ditmaal een aantal mooie modellen te bezichtigen, al dan niet in aanbouw of afgewerkt. Helaas heb ik maar 3 modellen op de digitale plaat kunnen vastleggen, alvorens een stroomonderbreking (platte batterijen) roet in het eten kwam gooien.
Reacties en vragen zijn zoals steeds welkom. ![]() Bij leven en welzijn, tot 18 maart '11
|
||||
|
||||
Kom je niet naar Jabbeke dan?
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Toch wel, maar omdat dit hier over de vrijdagavondmeeting gaat, kondig ik op die manier al de volgende meeting aan.
![]() Quote:
![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 20-02-2011 at 17:52. |
|
||||
|
||||
Quote:
- Beaulieu museum in GB - London-Brighton veteran car run op 6 november - een bezoek aan één of andere grote autosporthappening, bv de Silverstone Classic in juli. ik denk maar luidop. ![]()
|
||||
|
||||
nog een ideetje
goodwood festival of speed
|
||||
|
||||
Ik ben bang dat we daar al te laat voor zijn.... (voor de 2011 editie)
|
||||
|
||||
Hier is ook een gedacht. Een bezoekje aan het Donington museum. Echt de moeite.
Lesley |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|