![]() |
|
|
||||
|
||||
volgens pitstop.tv zou Jeffrey van Hooydonck dicht bij een contract met Coloni staan, (een vd twee teams: coloni of CMS Performance) zou voor ons Belgen het F3000 des te meer interessant maken!!
|
||||
|
||||
Welke zender zend dit jaar de F3000 uit ??
Ik weet dat ITV elke een samenatting uitzend van een dik half uur en de Porsche Supercup krijgt ook zijn 5 minuten ![]()
|
||||
|
||||
Ge moet ni vragen wat voor een slechte site F3000.com is, Jan Heylen nen brit,..*bedenkelijk*
|
||||
|
||||
Net gelezen op pitstop.tv
Quote:
![]() Het zou wel prachtig zijn 4 belgen in de F3000: ![]() Jan heylen (B) Astromega Nico Verdonk (B) Astromega Olivier Tielemans (B) MA-CON + Van Hooydonk ![]() En niet te vergeten uiteraard, de Nederlander Robert Doornbos die vandaag een mooi resultaat neerzette (4e plaats)! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Echt geld teveel zeker ![]() |
|
||||
|
||||
Ja idd, vind ik ook gek! Zeer gek zelfs!
![]() Intern. F3000 + Euro F3000, die weet niet goed zeker hoeveel hem dat gaat kosten??? Even rekenen: (in goeie ouwe franken) een seizoen Intern F3000 +/- 40 miljoen een seizoen Euro F3000 +/- 25 miljoen samen zomaar even 65 miljoen frank!!! (voor de € freaks = 1.6 miljoen €!) Ik zou begot niet weten waar die al dat geld gaat vandaan halen ![]() Ik vind het écht vreemd, wetende dat Leinders 3 weken tijd nodig heeft gehad voor 2 miljoen € te vinden voor zijn Jordan F1 project! En dan lees ik dit, écht onbegrijpelijk voor mij... Het staat zelfs te lezen op F3000.com |
|
||||
|
||||
wijze woorden....................
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk zal er nog een Fia test plaatsvinden in Spa-Francorchamps dit jaar. Het zou ergens de week na de 24u zijn aldaar. We wachten nog op de Fia voor een bevestiging.
|
||||
|
||||
Godver .. den Jeffrey ... die vliegt ...
waarschijnlijk een lage fuel_load ![]()
|
||||
|
||||
Net gelezen op pitstop.tv
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
een voorlopige deelnemerslijst F3000/2004 krijg je via onze mailinglist en word telkens aangepast als een piloot bevestigd is. De deelnemerslijst zal deze week ook on line zijn op onze site.
Er staan minder piloten onder kontrakt dan men denkt.
|
||||
|
||||
De Belgen gaan precies goed dit jaar in de F3000.
In de regen stonden Van Hooydonck eerste en Jan Heylen vierde. Op droge baan reed Jan de 7de tijd ondanks slechts een halve dag gereden te hebben. Dit wordt interessant....
|
||||
|
||||
idd ... de tijden zien er goed uit ... dat het seizoen maar vlug begint.
|
||||
|
||||
hehe, Van Hooydonk heeft z'n contract beet, stond toch te lezen in gva 2 dagen geleden
![]() hij wordt binnen gehaald bij Coloni om het kampioenschap te winnen. Als hij dit doet zie ik hem volgend jaar in de F1 ![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|