![]() |
|
|
||||
|
||||
Maar dat is geweldig nieuws zie! Succes he mannen!
Als er met iets moet geholpen worden ![]() |
|
|||
|
|||
Heel veel succes, hopelijk komen de sponsors wel met wat budget over de brug.
Greetz Thomaske_GLPK |
|
|||
|
|||
Re: Het “De Paddock Racing Team” is geboren.
Quote:
Hopelijk vinden jullie de middelen om zoveel mogelijk mee te rijden. We zien elkaar dan nog wel in het 'heetst' van de strijd. ![]() Good Luck !!! Tot dan. |
|
||||
|
||||
Veel succes mannen !!
|
|
|||
|
|||
Hmm, mijn verbazing was groot toen ik dit hier las !!! Als voorzitter van BRI weet ik van niets en toch wordt één van onze wagens verkocht. Chris dus even aan de lijn gehad en blijkbaar zit alles nog in een prille beginfase. Aan de wagen is nog wel wat werk, en ik denk niet dat onze mannen dat nog allemaal gaan doen voor de eerste wedstrijd van de TC. De Volvo heeft complete prioriteit. Wat jullie nu ook in primeur mogen weten is dat BRI de Seat zal servicen tijdens de Belcarwedstrijden maar dat de voorbereidende werken ergens anders zullen plaatsvinden.
Heb ik het juist als ik zeg dat er met Chris zelfs nog geen afspraken zijn omtrent de prijs ? Dat is toch het belangrijkste alvorens te beginnen zoeken achter sponsors. Voor de rest is het een zeer leuk initiatief en een leuke wagen om mee te rijden, maar vergeet niet dat ik al de mannen ga inzetten voor de Volvo. Als Chris service wil doen tijdens en voor de wedstrijden, geen probleem, maar dan vrees ik wel dat we nog een aantal mensen gaan moeten zoeken. Indien jullie deze droom willen realiseren zullen jullie toch via mij moeten komen want Chris kan de wagen enkel verkopen, de teamstructuur, de organisatie, de loge, de logistiek zit hier bij ons in Lokeren. Ik hoor het wel, maar wil jullie dan ook voor 100% steunen. Elke droom is bij ons ook begonnen aan de toog, maar sla geen stappen over in de realisatie ervan. Driesco |
|
||||
|
||||
Mannen, doe dat goed hé
de strijd voor sponsorcontracten weze bij deze geopend ![]()
|
||||
|
||||
ik vind het een geweldig idee.
veel succes ermee race on
|
|||
|
|||
't ja wat moet ik er nog aan toevoegen? welkom zou ik zeggen en vlug de centjes bij mekaar brengen.
Doei Luc GM RACING ![]() |
|
||||
|
||||
Allez , succes met dit idee. En supporters zullen jullie van hieruit wel genoeg hebben dan
![]() |
|
||||
|
||||
veel succes....thank you duvel
see you in zolder ![]() ![]()
|
||||
|
||||
En gisteren was het zover. De "roll out" .
![]() We kozen voor een Eran racing dag omdat het dan rustiger rijden zou zijn dan tijden een donderdag training. Nu ja rustiger, de baan was goed gevuld. De eerste sessie zat Chris aan het stuur en waren wij passagier. Dan was het aan ons. Begonnen met een korte sessie en Chris als passagier. Nadien een "debriefing" over de positieve en negatieve kanten van ons "gepiloteer". In die eerst sessie ben ik rondgegaan in de Villeneuve ( te enthousiast van start gegaan ![]() ![]() Daarna een tweede langere sessie gereden. De opmerkingen die Chris gemaakt had, heb ik proberen toe te passen wat niet altijd simpel is. Een paar keer het rempunt niet zuiver genomen maar voor de rest ging het al wat beter. Conclusie: nog nog nog. We houden jullie op de hoogte. |
|
|||
|
|||
Volgens de commentaar die ik van Chris kreeg deden jullie dat
![]() |
|
||||
|
||||
proficiat mannen...!!
![]()