![]() |
|
|
||||
|
||||
Inderdaad. Bedankt voor de rechtzetting. Het is al aangepast zie
![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik heb een foutje gevonden, ook maar een klein detail. Bij de Kuismanen Viper heb je bij Matti Alamâki de Zweedse vlag staan, terwijl hij Fin is
![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb een foutje gevonden, ook een klein detail. Bij de Kuismanen Viper heb je bij Matti Alamäki de Zweedse vlag staan, terwijl hij een Fin is
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
En ondertussen staan ook de foto's van de F1 op een webpage die je hier vindt.
De top-3 is natuurlijk nog niet ingevuld (ik heb helaas geen kristallen bol). Zogauw de GP verreden is worden ook die plaatsen ingevuld. Alhoewel ik nu al een "pretty good idea" heb van de tiercé ![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb nog een minuscule fout gevonden. De Bentley die in 2003 meedeed aan Le Mans noemt gewoon speed 8, niet meer exp speed 8.
![]() er is trouwens een duidelijk verschil te zien tussen de exp speed 8 en de speed 8. ![]() edit: nog een verwaarloosbaar foutje: bij 2003 bij de Bentley staat boven de rijders als merk het logo van Audi. Bij het overzicht staat het logo van Bentley. Laatste edit: JJ Lehto is een fin als ik mij niet vergis. (geen Zweed dus)
![]() Last edited by Integra; 28-08-2004 at 17:30. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ondertussen kan je hier nu ook de pagina over Goodwood vinden ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Het nieuwe race-seizoen in belgië is begonnen, en de eerste foto's van de Rally Ardenne Bleue kan je dus op mijn site vinden :
HIER KLIKKEN : Enjoy! |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
very very nice !
om vingers en duimen van af te likken ![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb besloten om naast alle modelbouwwagens van Tamiya, ook alle bouwdozen van moto's op mijn site te verzamelen.
Ik ben begonnen met het gemakkelijkste, de schaal 1/6 moto's, omdat dat er "maar" 31 zijn tot op heden. Je vind het overzicht HIER. Later zal ook het overzicht van alle 1/12 moto's online staan. Als het zover is laat ik het hier wel weten. Ter herinnering : alle overzichten van zowel auto's als moto's van Tamiya, in alle schalen, vind je HIER. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|