![]() |
|
|
|||
|
|||
Boucles vandaag...
Alles opgevuld en afgeschuurd, de rand van de rijbaan afgeplakt om alles klaar te zetten om te schilderen. Eens alles afgeplakt is, zien jullie de baan waarschijnlijk beter. Om eens alles te verduidelijken, een rondje met Loeb! Dit is een 1/24 AutoArt slotcar. We starten op het afgesloten terrein: ![]() De hoofdweg op, want hier is de officiele start: ![]() Planché tot aan de zijweg, mooi met twee wielen over het gras de zijweg in: ![]() Linksaf de bergsectie op, zoals je zal zien, die is stukken smaller dan de hoofdweg: ![]() Up he goes: ![]() Eerste haarspeld: ![]() Klimmend op weg naar de tweede haarspeld: ![]() Foto genomen in de laatste haarspeld voor de top: ![]() De top... hier gaan ze echt van de grond komen: ![]() Eerste haarspeld in de afdaling: ![]() ... |
|
|||
|
|||
Op weg naar beneden:
![]() Terug de bredere hoofdweg op, maar de omgekeerde richting: ![]() Linksaf... beetje driftend... hier gaat het gras rond vliegen! ![]() Plankgas tot aan de lange linkse: ![]() ![]() Diep in de ankers en driftend door de korte bocht op de hoofdbaan: ![]() De hoofdbaan af en de smallere boerenwegels op: ![]() Ook hier wordt stevig 'gecut'! ![]() Ook haarspeldjes tussen de velden... ![]() ... waar je wijd driftend kunt uitkomen: ![]() ... |
|
|||
|
|||
Ook hier gaat het een stuk over het gras gaan, klaar om de rechtse in te snijden, klaar voor de 180°!
![]() ![]() De 180°, wijd driftend: ![]() Recht stukje op en dan terug af te slaan richting de hoofdweg: ![]() ![]() Op naar de korste bocht op de hoofdweg: ![]() Here it is: ![]() Planché richting de laatste bocht voor de start finish: ![]() Terug een stukje over het gras: ![]() OVer start/finish: ![]() ... |
|
|||
|
|||
Hier draait Loeb doughnuts om scratch zijn te vieren:
![]() Je ziet, tzijn slechts drie MDF platen, maar tis geen kort circuitje hé! Mijn schatting is 14-15 seconden per ronde! En je kan circuit ook in de omgekeerde richting rijden hé! Enfin... Ik had dus afgeplakt om te schilderen hé... ewel... kheb het dan ook maar gedaan, twee lagen zelfs. Morgen wordt het lichtjes afgeschuurd en krijgt het zijn finale laag. Maandag rij ik om copertape en bestel ik baanranden bij de Johan! Het gaat vooruit! G. |
|
|||
|
|||
Painted:
![]() ![]() ![]() To be continued. G. |
|
||||
|
||||
Zeer mooi werk geleverd Gunther en nog redelijk rap ook
![]() ![]() J. |
|
|||
|
|||
In the meanwhile...
Alles afgeplakt om de witte lijntjes te verven... ![]() ![]() ![]() Met dit als resultaat: ![]() ![]() Ondertussen de constructie van de bergsectie eens uitvoerig laten testen: Maxim zit er hier op met auto's op schaal 1/18! ![]() ![]() Toen alles héél stevig bleek, beginnen kopertapen aan de bergsectie: ![]() ![]() Voila: ![]() ... |
|
|||
|
|||
De twee andere platen dan ook meteen getaped:
![]() En voorlopig ziet het er zo uit! ![]() ... |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
i am loven it
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Alst volledig afgewerkt is krijgt de Paddock delegatie wel een uitnodigingske!
Trouwens... gofastfreddy, ik ben bezig aan een Loix Corolla om daarmee op het rallycircuit te scheuren! G. |
|
||||
|
||||
Quote:
a intresant , welke versie van de corolla |
|
|||
|
|||
Wel ik heb de decals gekocht voor deze versie:
![]() G. |