![]() |
|
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd aan alle prijzenpakkers!
![]() |
|
|||
|
|||
Helaas geveld door ziekte , had er graag bij geweest ,...
Proficiat mannen ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Dan volgt hier een kort verslag met enkele sfeerbeelden.
Zoals altijd ben ik als eerste in Mol aangekomen om de tafels te dekken, spoedig gevolg door de rest van ons clubke. Tafels stonden niet overvol, maar waren gezellig aangekleed met de nodige prachtmodellen, gaande van papier, plastiek en resin, om lexan niet te vergeten. Iedereen was aanwezig, de ene wat langer dan de andere, sommige met modellen, andere dan weer zonder. Sommige waren er ook als bezoeker. Deze editie had geen last van extreme weersomstandigheden zoals de voorbije 2 edities. Bijgevolg veel volk, en dit gedurende de ganse dag. Omstreeks 16u45 werden de algemene opruimingswerken her en der ingezet, ook bij ons. Omstreeks de klok van 17u waren alle modellen veilig opgeborgen, spiegels, tafellakens en dergelijk materiaal ook en zodoende waren we net op tijd voor de prijsuitreiking. Zie enkele reactie hierboven. Topeditie en een dikke proficiat aan de mannen van KMK. Genoeg gezeverd, hier volgen enkele sfeerbeelden ![]() Lexan Plastiek, met resin op de achtergrond Lotus Rally
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 14-09-2015 at 23:33. |
|
||||
|
||||
Papier
Enkele W.I.P's Er was iemand op zoek naar een nieuwe profielfoto voor zijne smoelenboek ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 14-09-2015 at 23:31. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Eéntje speciaal voor Lesley ![]() En dit is de laatste Hopelijk hebben jullie er van genoten en voor de liefhebbers van meer, het hele album staat op mijn FB-pagina. ![]() Bedankt en tot een volgende keer ![]()
|
||||
|
||||
voor mij is dit evenement een jaarlijkse traditie geworden waar ik telkens naar uitkijk
vind het fijn om daar gewoon rond te wandelen en te kijken, zonder meer er hangt daar een leuke sfeer ben met een dremel naar huis gekeerd, gekocht bij de Nederlander die daar net als vorig jaar zat met zijn speciale secondenlijm en tangen en draagbare lampjes en loepen nog nooit een dremel gebruikt, dus dat wordt wat experimenteren... de papieren modellen waren wel speciaal ![]() en daarnaast vele mooie modellen uiteraard tonen de mensen met militaria eigenlijk interesse in jullie werk ? denk dat ik binnenkort ook naar Veldhoven zal gaan proficiat aan de prijzenpakkers ook ![]()
![]() Last edited by Mario; 15-09-2015 at 09:43. |
|
||||
|
||||
Quote:
Kom in Veldhoven dan maar eens goeiendag zeggen bij ons.
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|