|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
dit modelletje word mijn 2de wagen.. deze word morgen gekocht .. BMW Z8... normaal gezien in het grijs .. maar het word een zwarte
http://www.revell.de/cgi-bin/kat/kat...=&page=4&mas=# |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
weet niemand of er ook een bj 4o bouwpakket bestaat ???
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
te druk voor foto's die z8... ik ben nu al een uur bezig en ik heb just 1zetel geverft+geplakt.. maar morgen (erewoord) komen er foto's van de mitsu
|
|
||||
|
||||
Quote:
een modelbouw pakket van de toyota bj 40.
|
||||
|
||||
ik word ook ongeduldig voor die foto's
|
||||
|
||||
geduld is een schone duegd
|
||||
|
||||
ze zijn zeeer donker omdat ik zonder flits moest trekken en ik heb er ook met flits maar dan is de halve foto wit... ik zal wel zien
|
|
||||
|
||||
hier is al 1goede foto op 53... die foto's zijn wazig,te donker of te licht dus ik denk dat ik de volgende foto's door mijn broer laat trekken met een fatsoenlijkere camera want ik trok ze met een oude canon a10...
ik excuseer me nogmaals voor de kwaliteit van die foto's ... maar morgen zal ik er met een andere camera maken ... Last edited by PorscheGT; 13-01-2004 at 23:43. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Toen ik de eerste keer naar je eerste foto van de latste drie keek dacht ik van "amaai die bluts rechtsvooraan is wel heel realistisch nagemaakt".
Maar het is dus een gewone decal...
|
||||
|
||||
ja dat en de lijn op de deur zijn de 2 gescheurde decals maar voor de rest is het redelijk vind ik zelf...
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|