|
|
||||
|
||||
Geen exotica maar wel mijn eigen auto gezien met een afgerukte antenne, voetsporen op mijn ruit, ruitenwissen, motorkap, velg en natuurlijk de bijhorende krassen :-(
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Dit weekend in Houthalen scheurde een Nissan Skyline met nederlandse platen en in parelmoer kleuren voorbij met een beetje achterop een VW Phaeton en een Honda NSX
|
|
||||
|
||||
Deze week in Leuven een Bentley Continental GT gezien, heel mooi in zwart!
Verder nog een SL 500 en een M3ke dat goed aan't optrekken was
|
||||
|
||||
Van de week een Morgan +8 een impreza wrx zien aftroeven aan de stoplichten! Subaru man sloeg groen van colère!
greetz |
|
||||
|
||||
Ik ben zaterdag in Zolder een zwarte Morgan Aero 8 (Luxemburgse platen) tegen gekomen en een rode Ferrari 328 gts en de nieuwe Lexus GS en de Lexus RX300 of behoort Lexus niet tot de exotica ??
|
|
||||
|
||||
Daarnet bij het thuiskomen op de plaatselijke boerewegel, een zilveren EB110, zonder motorkap.
Jochie (ik woon dichtbij de garage ) |
|
|||
|
|||
hier rijden alleen plaatselijke jongeren met die ..... Honda Crx'sjes en dat schiet niet op hier !
|
|
||||
|
||||
Dit weekend 3 nieuwe Bentley's, een Renault Spider zonder voorruit, een Ferrari 360 cabrio die vrolijk strepen aan het trekken was, Triumph TR4,...
|
||||
|
||||
in de buurt van zolder een bmw m3 csl, aston martin db9, ferrari 430, lambo gallardo en in hasselt was een lancia delta integrale aan het rond rijden.
|
|
|||
|
|||
jij komt wel op veel plaatsen he :P
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
ik ben een voorstander om dat juist NIET te doen ! |
|
||||
|
||||
Heb overlaatst 175€ moeten betalen en mijn sportief rijgedrag vreet ook aan mijn voorbanden dus het zou moeten minderen. Maar als een exotica naast je komt rijden, probeer je toch automatisch een poging om hem te volgen :-)
|
|
|||
|
|||
hahaha ! das wel minder die bekeuring ! als het banden vreet moet je andere eronder leggen ! wat voor een auto heb je dan ??
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 7 (0 members and 7 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|