![]() |
|
|
||||
|
||||
Knap werk!
Ferm dat die Xsara rond kan gaan.... |
|
|||
|
|||
Ik heb de Petit Spa'ers een leuk Rally evenent met bijhorende BBQ beloofd... dus moest er ook eens verder gedaan worden aan de baan hé...
Vandaag tussen de soep en de patatjes de delen tussen de baan bruin geschilderd, op exact dezelfde manier als ik het bij Petit Spa gedaan heb. Hopelijk kan ik morgen de verf lichtjes opschuren en deze week een beetje beginnen zaaien hé! Tis er ideaal weer voor... lekker vochtig... De bergsectie probeer ik volgende week onder handen te nemen. ![]() ![]() G. |
|
||||
|
||||
Ziet er chique uit...
|
|||
|
|||
Theeft zeer lang stilgelegen. Door van werk te veranderen had ik zeer weinig tijd in't begin. Veel bijleren en doen... maar nu komt het weer op gang! Ben hier ondertussen muggengaas aant spannen tussen de verhoogde banen, om der derna rotspartijen en grasstroken aan te leggen.
|
|
||||
|
||||
Schoon schilderijen die je daar tegen de muur hebt staan.
![]()
|
|||
|
|||
Danke dank! Ik doe mijn best om mijn garage mooi aan te kleden!
Maar enfin... Rally dus... Platen zijn afgeschuurd, klaar om gras te "zaaien"... ![]() Ondertussen ook 90% van de bergsectie bespannen met gaas! (Geef gaaaaaas). Typisch dat ne mens nooit juist toekomt met zijn materiaal, maar juist te kort komt hé! (Geef dus net ietske meer gaaaaaaaas!!!) ![]() ![]() Zoals ik dus zei... de platen waren klaar om te bezaaien! En omdat ik niet verder kon met mijn gaas, ben ik daar maar aan begonnen hé! Net gestrooid: ![]() En opgekuist... het wordt een mooie pelouze, maar door de boomkes zal het later veel meer kleur krijgen. Ge ziet ook, dat de pelouze mooi naar de vaantjes zal gereden worden hé! De piloten zullen zowiezo hun bochten "cutten" of breed aansnijden! ![]() ![]() De interieurtjes zullen dus mooi moeten afgesloten worden van de rest van de wagen, om geen gras binnen te krijgen! De kontjes van de rallywagens zullen wel mooi vuil worden... en het gras gaat realistisch weggereden worden! To be continued! G. |
|
|||
|
|||
Vanavond klein tandje bij gestoken:
Berggedeelte is volledig bespannen: ![]() ![]() ![]() En verder gezaaid... ![]() tot het gras op was... morgen nog zakjes gaan kopen! ![]() Maar enfin... er is 1 plaat bijna af, de bergsectie komt sneller in orde dan ik verwachtte, dus we zitten op schema! G. |
|
||||
|
||||
T ziet er echt schitterend uit é. Kan nie wachten om er op rond te scheuren!
Deze twee zijn ondertussen aan hun vernis-sessie begonnen, de afwerking komt dus ook in zicht. We zitten volledig op schema ![]() ![]() B |
|
||||
|
||||
En de Scooby werd ook eerst even professioneel ontstoft. Projectje heeft een tijdje stilgelegen. En ook wel vlak naast een circuit in opbouw gelegen, gelukkig dat de piloot nog niet in de buurt was, of die mens zou last gehad hebben van een klein stoflongske...
B |
|
||||
|
||||
Subaru Impreza WRC
|
|
|||
|
|||
Ondanks de blok voor mijn laatste examen toch nog tijd gevonden voor dit...
Plaat 1 volledig gezaaid, de beplanting kan beginnen... ![]() Toch al een beetje voort kunnen doen aan de bergsectie: ![]() Onderaan de rotsen zie je dat de ze mdf plaat niet raken, maar daar komen struiken en stenen voor! De nietjes gaan uiteraard ook mooi weggewerkt worden hé! ![]() Effe poseren met de gumball wagen... met dat dat mijn enige niet circuitwagen is: ![]() De WRC's gaan hier mooi door het landschap omhoog kruipen! ![]() To be continued! G. |
|
|||
|
|||
De bergsectie is volledig beplakt!
![]() ![]() Kvind het veel duidelijker nu die gaten tussen de baan echt vol zijn opgevuld. Het plan is om de behangerslijm vannacht en morgen te laten drogen, morgen de boel te schilderen, nachtje en dagje drogen. Daarna bewerken met rotsmassa en gras... Dan nog één avondje voor de laatste plaat te bezaaien en we zijn der! Allez... op de afwerking na natuurlijk, boompjes verkeersbordjes, beesten, struiken, ... G. |
|
|||
|
|||
In the meantime...
Is het bruin voor onder de grasstukken geschilderd in de bergsectie. Kan dus gras op komen. Hier en daar zie je ook dat ik met modelbouwplaaster wat bijkomende rotswand heb gemaakt. ![]() ![]() En op de andere plaat staat al wat meer begroeiing ![]() ![]() We gaan er wel graken! G. |
|
||||
|
||||
Zeer mooi!! Hopelijk gaan ze de slotwagens niet zo hard in de bomen zoals Van Eldik recent nog deed met zijn Subaru!
![]() Is het de bedoeling dat je deze baan kan opbergen? |
|
|||
|
|||
Jup, het rallycircuit is opgebouwd op 3 platen die aan elkaar gezet worden. Plaat per plaat worden die dan tegen de muur gezet in de garage.
G. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|