![]() |
|
|
||||
|
||||
roflol idd.
Voor mij nummer -4457455663221387592 Mnee idd, database moet een beetje overzichtelijk blijven hé ![]()
|
||||
|
||||
Idd, die ruil van Nikke en Flugel was mogelijk omdat beide nrs er al uit waren, we gaan echter nie beginnen met nrs die er nog niet uit zijn eh...
|
|
||||
|
||||
Agreed.
|
|
||||
|
||||
Nummer kan me eigenlijk weinig schelen als de voordelen maar intressant zijn en ik vertrouw op de crew dat ze dat zeker zullen zijn !
|
||||
|
||||
Laat ons er van uitgaan dat de admins bepalen wie welk nummer krijgt! Dit is meer dan waarschijnlijk de volgorde van inschrijven. Als iedereen z'n favoriete nummer wil, dan zijn we er de komende weken nog niet uit.
De enige uitzondering zou misschien het nummer 13 kunnen zijn, ... net zoals in de F1 ![]()
|
||||
|
||||
Op dit moment heeft Fordje nummer 13.
Als hij dit niet zou willen dat hij het maar laat weten. |
|
||||
|
||||
![]()
Ja zeg, ben ik weer de pineut. Het is altijd dezelfde die ze moeten hebben.
Als ik dan toch een beetje inspraak heb ( om sommige andere forums kan dat blijkbaar niet ![]() Ik ben niet echt bijgelovig, maar je weet maar nooit. Tenzij de Paddock me een geste wil doen en ter compensatie van het nr13 wat in ruil wil geven.... ![]() ![]() Trouwens, nog een vraagje voor Werner, wanneer raak ik van de "mark" "New member "af ? |
|
||||
|
||||
Ik heet ni werner, maar ik weet het wel
![]() Rechts vanboven, onder user Cp kiest ge edit profile. En daar een beetje naar anders staat er "custom user text" daar kunt ge zetten wa ge wilt ![]()
|
||||
|
||||
OK We schrappen nummer 13 en voegen je aan het einde van de lijst toe.
|
|
||||
|
||||
Oneliner, ik ga je die lidkaarten al doorsturen eh. Naar welk email adres mag ikd at doen maat?
En zorg jij dan voor de afwerking? Thanks! Werner, tot welk lidnummer gaan we al kaarten drukken? 30? 50? 100? |
|
||||
|
||||
alst te moeilijk is om 13 open te laten. Den deze heeft met da nummer geen probleem.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Michel Vaillant : "Nr 13 aan de start"...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote: