![]() |
|
|
||||
|
||||
Oie oei, de WSbR 3.5 Ik ga spontaan een deja-vu gevoel krygen als ik wagen nummer 16 voorby ga zie komen.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Je bedoeld toch niet die betaaltribune bovenop de raidillon hé??? want dan is er toch een groot kijkpunt weg, vandaar zag je zelfs tot aan de busstop... zaterdagmorgen vertrek ik naar francorchamps en dan vooral voor het voorprogramma (Senna en co.) |
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn op zaterdag...
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Simpelweg niet inschrijven ![]() ![]() Doordat er nog steeds gekken inschrijven voor de wedstrijden op Spa is het gevolg dat er structureel niets veranderd. M.a.w., jullie zijn uiteindelijk verantwoordelijk voor jullie eigen beroerde situatie op Spa.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
ik denk toch ook wel nog eens naar Spa af te zakken, moet er nog wel een paar dingen voor regelen
das iets voor volgende week! Als het voor het weekend is, zit ik ook aan de camping aan Bruxelles, buitenkant circuit. Onherkenbaar voor zij die mij niet kennen ![]() ciao Maarten
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() http://www.pitreport.nl/gallery/albu...042006_091.jpg Last edited by ICEMAN; 19-07-2006 at 21:01. |
|
||||
|
||||
@Iceman: lag je toen strike ????
![]() |
|
||||
|
||||
Nee, daarvoor ware er niet genoeg kegels.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar wat bedoel je nu, dat je het goed vindt of dat het jammer is dat ze weg is? We spreken wel al van ongeveer 10 jaar terug hé!
|
||||
|
||||
Ah? Maar nu staat er nog één hoor met blauwe zitjes... Of is het deze die nu weg is?
|
|
||||
|
||||
Die zal niet weg zijn hoor, had het over vroeger. Maar die (met de blauwe zitjes) is hoogstwsl wel betalend? Staat die nieuwe trouwens niet een heel stuk hoger?
|
|||
|
|||
Hoi ieder,
Als rallyfan begin ik meer en meer te genieten van het circuitgebeuren ook.Na de F1 vorig jaar wil len we nu ook de 24 uren beleven. Vandaar enkele vragen. We komen aan de vrijdagmorgen redelijk vroeg. Waar kunnen we campings vinden en welke is volgens jullie de beste? Staat de wagen bij u op de camping? En raak je daar een beetje makkelijk weg van de camping met de wagen want de zaterdagavond moeten we helaas terug huis waarts? Zijn er douches op die campings? Als er nog nuttige tips zijn laat ze gerust weten. Alvast bedankt. MVG |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar goed, zet die pint al maar koel ![]() ![]() Dit wil ook zeggen dat ik reeds van vrijdagnamiddag op het circuit (camping) zal zijn. Inschrijving is een feit, enig idee wat er nu moet gebeuren Petter-Jån? Versta het niet zo heel goed. Ik veronderstel dat je daar ter plekke je naam moet opgeven, waarna je je nummer en chip krijgt...
![]() Last edited by sledge; 21-07-2006 at 07:07. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|