|
|
||||
|
||||
Quote:
Awel, vanmiddag even de tijd genomen om die rolkooi-mouches te verdikken, en ik heb er dan ook nog ééntje extra aangebracht. Na wat wikken en wegen van de verschillende tips die ik van enkele "plekkers" hier kreeg, heb ik dan uiteindelijk mijn eigen goesting uitgevoerd. Ik had nog een rolleke stoffen tape liggen die goed plakt en hiervan heb ik dan strookjes gesneden en zo aangebracht op de rolkooi. Daarna met wat secondenlijm de naad en de zijkanten wat gelijmd zodat ze niet konden loskomen als ze geverfd werden. En ziehier het resultaat: Hier zie je de extra aangebrachte rolkooi-mousse: Dan ook maar een dry-fit gedaan met zetel en rolkooi op het chassis om te zien of het allemaal wel uitkomt.
|
||||
|
||||
Way to go Nismo!
|
|
||||
|
||||
Ik heb den indruk dat onze Nismo zich begint te reppen voor het jonge modelbouw geweld dat langs hem zit aan te komen ... pa neemt weer een beetje voorsprong, maar zal dit blijven duren? Kan Nismo de concurentie aan? Heeft Junior de moed om zijn pa het vuur aan de schenen te leggen?
We zien het allemaal in de volgende aflevering van 'Nissan Primera "Old Spice" -Tamiya - 1/24'!
|
|||
|
|||
Ik vind het allemaal héél mooi gedaan .
De techniek voor het stuur en het dashboard was voor mij nieuw . Héél knap gedaan , maar naar mijn gevoel geeft het toch een "te grof" oppervlak, al naargelang de schaal . Of zie ik dat verkeerd ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Wie zijn ze? Wat doen ze eraan? Hoe gaan ze er mee om? Een reportage ... Serieus, goe bezig maatje. Junior is nu weer aan zet
|
||||
|
||||
Inderdaad mooi werk Nismo! Het ziet er 10keer beter uit nu!
Tom |
|
||||
|
||||
Op foto ziet het er wat groffer uit dan in werkelijkheid, dat is het nadeel van macro-functie op je toestel.
|
||||
|
||||
Tja, hoe gaat ne mens daar nu mee om.
|
||||
|
||||
Streng maar rechtvaardig...?
|
|
||||
|
||||
Vanmiddag heb ik dan eindelijk wat tijd gehad om nog wat te modelbouwen. Omdat er nog wat moet gevernist worden, ben ik dan maar begonnen met het aanbrengen van de decals.
Ik ben begonnen met het aanbrengen van de OZ-racing-decals op de velgen. Daarna heb ik de achterkant beplakt. Ook zie je dat ik BMF heb aangebracht als achtergrond voor de achterlichten. Ook rechts achteraan werden al wat decals aangebracht, de NGK-decal is ééntje die niet op het decalsheet stond maar wel op de wagen van K. O'dor. Zodoende eens in mijn overschotjes zitten neuzen en er 2 gevonden. Zo ziet het kofferdeksel er nu uit. En links achteraan ziet er hetzelfde uit als rechts. Tot nu toe nog geen problemen gehad met het aanbrengen van de decals, hopelijk blijft dat zo
|
||||
|
||||
Mooi gedecalled Johny.
Alleen die 'Y' aan de linkerkant is precies een beetje stuk gegaan..? Of zie ik dit verkeerd? Voor de rest niks dat lovende woorden... Tom |
|
||||
|
||||
Veelbelovende decal start! Succesvolle verderzetting;
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit,mooi
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dus als alles erop hangt, zal ik hier en daar wat moeten bijstippen.
|
||||
|
||||
Vandaag heb ik even de tijd gehad om 2 decals op de motorkap te plaatsen.
De velgen werden al voorzien van een eerste vernislaag. En dan komt er een vraagje: Ik ben op zoek naar referentie foto's van het interieur om te weten hoe de met rood omcirkelde onderdelen er in werkelijkheid uitzien. Mag ook een foto van een andere wagen zijn, als ik maar te weten kom hoe die onderdelen er uit zien. Tot zover deze kleine update.
Rate This Thread | |
|
|