|
|
||||
|
||||
Nog een team dat meedoet.
Riet -Raceboy. Als daa rmaar gene ambras van komt.
|
||||
|
||||
Ja ik gaan denk ook komen!
Alleen zoek nog een passagier die mss wel zin heeft om in ne Porsche te kruipen?? Laat maar iets weten wie geinteresseerd is? (Porsche 924) |
|
|||
|
|||
Ben ook van plan om te komen maar zit met één probleem ik ben maar 16 dus geen auto of geen rijbewijs. Wie zou er een co-piloot willen van 16jaar. Als er nu echt niemand is dan zie ik daar wel waar ze me bij mee laten en anders heb ik pech
Na dit weekend weet ik zeker ofdat ik kan komen; Greetzies |
|
|||
|
|||
Kurtrapid-Dj ik ben wel geinteresseert maar ben wel nog maar 16 vind je dit erg.
|
|
|||
|
|||
Even een update :
[list=1][*]Huudo - TBA --- Peugeot 307 SW[*]FastFons - Speesman --- VW Passat Tdi[*]Boosterke - Oneliner --- Seat[*]Anneke - vriend --- ??? [*]Bien - Koen --- ???[*]Fordje - Pez --- Ford Mondeo[*]Schumivill - vriendin --- VW Polo[*]Nox - vriendin --- Suzuki Alto[*]TBA - Vertigo --- ???[*]Boetzie - Swa --- VW Golf II[*]Airco - Cindy --- Mazda 323[*]Ann - Bart --- Smart of Audi A2[*]Witte - Kristel --- Citroën C 5 [*]Riet - Raceboy --- VW Jetta ???[*]Kurtrapid-DJ - TBA --- Porsche 924[*]TBA - Thomaske_GLPK --- ???[*]Johan - Francois --- Porsche 911 Targa[*]Juha - vader Juha --- Opel Zafira[*]Feyen Tom - Van Nooten Tom - VW Polo[*]Driesco - TBA --- ???[/list=1] Marshall ??? Bendeke vrienden van Anneke ??? Vader Boetzie (= Guy) ??? Lemans ??? Zoals jullie zelf zien zijn er nog heel wat onzekerheden. Aan hen, wiens team nog niet compleet is zou ik willen vragen hoe ver ze staan. Hebben jullie respectievelijk al een piloot, co-piloot, auto ... gevonden ??? C U Last edited by Werner333; 01-02-2004 at 13:47. |
|
||||
|
||||
Hier nog een deelnemer. Ik was van plan om naar Frankrijk te gaan voor een rally, maar die gaat zondag ook nog verder. En bekvechten omwille van de route kunnen we ook in Limburg.
Helaas niet in de rx7 (geen remmen en kleine details), niet in één van de mini's (restauratie moet nog beginnen) maar dan wel een Opel Zafira. Mijn papaatje is mijn chauffeur. (ik luister niet naar hem, hij niet naar mij dus dat wordt leuk. ) |
|
|||
|
|||
Quote:
Het inschrijvingsformulier volgt ASAP. |
|
||||
|
||||
Speesman wordt mijn copiloot, ook de auto is ondertussen bekend, vw passat tdi
FF
|
|||
|
|||
Ik zou wel willen meedoen maar heb er niet de geschikte auto voor. Ik kijk wel even of ik die van ons madam mag gebruiken, zo ja, dan kom ik af. Een co zal ik wel vinden, de handrem voor de scherpe bochten ook
|
|
||||
|
||||
De lijst werd weer ge-update zover we over info beschikken. Kijk je even na of alles klopt en kan de ontbrekende info doorgespeeld worden aub?
Thanks! |
|
||||
|
||||
Even een update :
[list=1][*]Huudo - TBA --- Peugeot 307 SW[*]FastFons - Speesman --- VW Passat Tdi[*]Boosterke - Oneliner --- Seat[*]Anneke - vriend --- ??? [*]Bien - Koen --- ???[*]Fordje - Pez --- Ford Mondeo [*]Schumivill - vriendin --- VW Polo[*]Nox - vriendin --- Suzuki Alto[*]Peter Morhaye - Vertigo --- Toyota Corolla Verso[*]Boetzie - Swa --- VW Golf II[*]Airco - Cindy --- Mazda 323[*]Ann - Bart --- Smart of Audi A2[*]Witte - Kristel --- Citroën C 5 [*]Riet - Raceboy --- VW Jetta ???[*]Kurtrapid-DJ - TBA --- Porsche 924[*]TBA - Thomaske_GLPK --- ???[*]Johan - Francois --- Porsche 911 Targa[*]Vader Juha - Juha --- Opel Zafira[*]Feyen Tom - Van Nooten Tom - VW Polo [*]Driesco - TBA --- ???[/list=1] Marshall ??? Bendeke vrienden van Anneke ??? Vader Boetzie (= Guy) ??? Lemans ??? PS : deelnemers in het groen hebben hun deelnemingsformulier reeds binnengestuurd... Last edited by Sennake; 31-01-2004 at 23:13. |
|
||||
|
||||
Voor de duidelijkheid, HIJ is chauffeur, ik heb geen rijbewijs...
|
||||
|
||||
Effe updaten dus:
Piloot: Peter Morhaye co: Vertigo Wagen: Toyota Corolla Verso Inschrijvingsformulier zal binnekort volgen .. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik wil u maar verwittigen voor er gewonden vallen |
|
||||
|
||||
Aangezien ik nog veel modellekes wil bouwen en dus nog efkes levend zou willen blijven heb ik het toch maar aangepast
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|