|
|
||||
|
||||
Awel Guido, uw aandeel in de bouw van dit model is ook niet te onderschatten. Het is dankzij jouw hulp dat ik aan de originele decals ben geraakt, om nog maar te zwijgen over de rest.
|
||||
|
||||
Amai dat is een knappe wagen geworden
Petje af hoor Nismo |
|
||||
|
||||
Inderdaad, die twee Nissans staan daar magnifiek op foto!
De auto zelf is natuurlijk ook prachtig, de enige bedenking die ik mij zelf gemaakt had waren ook de panel-lines die ik wat te opvallend vind... Over de hoeveelheid vuil kan ik niet echt vergelijken met de realiteit, maar het ziet er voor mij toch heel geloofwaardig uit! ________ Blondntrashy cam Last edited by B. the builder; 19-09-2011 at 12:08. |
|
||||
|
||||
Inderdaad mooie auto geworden, en wat een eindsprint Uw vrouw zal wel alles alleen kunnen gedaan hebben thuis zeker
Maar ook ik vind de panellines wat te dik...Ze vallen op op de foto's en ik denk niet dat dát de bedoeling is? Voor de rest, petje af hoor! Tom |
|
||||
|
||||
Prachtig model geworden Nismo !! Ik heb hier niet veel aan toe te voegen als ik lees wat hierboven staat. Ik ga gewoon akkoord !!
Je hebt trouwens de decals behoorlijk goed hersteld (daar waar wit ontbrak). En die duofoto vind ik super. Voor zoiets doe je het he als je broertjes en zusjes kunt gaan bouwen...
|
||||
|
||||
Staan mooi zo naast elkaar,knap gedaan
|
|
||||
|
||||
Hallo Nismo,
heb je Old Spice model gisteren tijdens de 2007 ESM in het echt mogen aanschouwen. Ziet er goed uit hoor. Leuk je gisteren nog even gesproken te hebben. Nav je interetlink op de rug van je shirt heb ik de Paddock gevonden en mezelf inmiddels aangemeld. Groet jpscelica |
|
||||
|
||||
Quote:
W E L K O M op ons forum hier!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Welkom, and have fun!
|
||||
|
||||
Quote:
jpscelica, welkom
|
||||
|
||||
Yep, de reclam begint te lonen
Welkom ook van mij! Tom |
|
||||
|
||||
heren,
hartelijk dank voor de vriendelijke woorden van welkom!! Bedankt. Ik hoop dat ik rrn hoop van jullie kan opsteken. Groet jpscelica ps deze naam gekozen omdat mijn fun auto een 2004 Celica is (zie avatar) |
|
||||
|
||||
Haha nog ne slimme.....ben toch niet alleen ,welkom hier
|
|
||||
|
||||
Vorige vrijdag op de meeting heb ik 4 gele Dunlop-decals voor op de banden gekregen van Sennake.
Deze heb ik dan vanmiddag aangebracht en er tevens een laagje matte vernis overheen geverfd zodat alles veilig op zijn plaats blijft. En geef toe, het ziet er toch iets realistischer uit. Zo, dit project is nu volledig kant en klaar.
Rate This Thread | |
|
|