|
|
||||
|
||||
senna's kingdom zijn collectie
Ok,ik heb hier al een tal van collecties kunnen bewonderen.
Ik heb het geduld niet om een zelfbouw te doen,daar heb ik zelfs helemaal geen tijd voor trouwens. Ik verzamel dus DIE CAST modellen. De huidige minichamps vind ik erg knap en gedetaileerd en dus mijn favoriet. Zeker voor gewone racemodellen. Ik heb een klein senna collectie.dat was wel te verwachten met mijn nick naam. Ik heb een bbr,of beter gezegd "had" . Mijn vriendin heeft deze laten vallen.Het was een ferrari van berger die ik op een klein beursje voor een aanzienlijk bedrag heb gekocht.Nu zoek ik iemand die deze zou kunnen herstellen.Natuurlijk tegen een vergoeding. 1.Bmw 318is procar. 2.Bmw 320 stw winckelhock. 3.Bmw 320 stw tassin. 4.Bmw E30 M3 DTM. 5.Bmw E46 M3 GTR.jammer genoeg het vleugeltje afgebroken. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
26.mclaren hakkinen
27.hakkinen figuur 28.hakkinen helm 1/1 29.mclaren coulthard 30.de kast dat was het. de bmw 320 stw (tassin),mercedes C-klasse DTM (ludwig),sauber C12 (wendlinger),opel calibra (ludwig) zijn nog maar enkele dagen in mijn bezit. deze avond komt er nog een mercedes C-klasse DTM in mijn bezit. Ik wens nog een complete BMW E30 M3 collectie te hebben uit het DTM tijdperk.De alfa's uit de DTM wens ik ook nog en de senna collectie compleet te krijgen in schaal 1/18.Momenteel zoek ik eerder de toerwagens en GT wagens te kopen ipv formule 1 wagens omdat ik deze mooier vind. Een foto van het BBR model zal ik nog nemen.(niet voor gevoelige kijkers ) Last edited by senna's kingdom; 13-12-2005 at 17:27. |
|
||||
|
||||
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|